zomerecxeem en s'avonds rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

zomerecxeem en s'avonds rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 17:43

hoi,
mijn merrie heeft zomercxeem en vertoeft normaal onder haar ivanhoe-deken, maar als ik die tijdens het rijden afdoe krijgt ze toch wel erg last van jeuk. ik smeer er nu van te voren zwitsal babyolie op, maar hebben jullie nog meer tips?

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:05

Krijgt ze ook jeuk als je haar 's avonds rijdt? En merk je dat dan tijdens het rijden of als reactie erna? Helpt de babyolie; zou me voor kunnen stellen dat dat ook jeuk uit kan lokken.

Depny

Berichten: 768
Geregistreerd: 27-04-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 18:22

JAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!! Eri heeft ook zomereczeem enne ik heb ook ergens hier op bokt gelezen dat je kruitvat eigen merk vliegenspray kunt kopen en dat dat helpt!! Ik ben bij het kruitvat geweest en ze hadden niet echt vliegenspray... Ze hadden wel muggenspray.. Het zou ook helpen tegen vliegen .. Ik heb het gekocht ( 1.79 Euro.. ) En het helpt perfect!! Ook tegen vliegen!!!!!!!!!!! Dus Eri zit voortaan (in de zomer dan) helemaal onder die spray!! Het helpt ook gewoon de hele dag door!!! dus 1 x per dag is genoeg!! Het ruikt wel naar citronella Tong uitsteken Vingers aflikken Maja.. beter een naar citronella ruikende pony en vlieg- en zomereczeemvrij!!!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-04 21:36

ok Lachen