Bij wie zadel kopen in Noord-Holland???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
medruze

Berichten: 259
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: West Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:23

Bij Ooteman heb ik niet zulke goede ervaringen. Bij vroegop ook niet... Het is best moeilijk! Divoza heeft bijvoorbeeld ook een zadelpasservice en die komt ook bij je langs. Hun eigen merk zadel is nu in de reclame en het is geen verkeerd zadel! Een aantal mensen bij mij op stal hebben er een.

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:32

koopte spullen altijd bij Van Wijk hier in Hoorn, maja die is hier nu weg. nu moet ik naar Morgan in Zwaag voor me spullen, opzich valkbij dus das niet zo erg.
iemand ervaring met Morgan?

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:59

Van rijs - zevenhuizen (ZH)

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 06:37

joke20 schreef:
iemand ervaring met Morgan?


Leuke winkel,maar je moet zelf wel een beetje verstand van zadels hebben..Ik zou als ik een zadel kopen zou gewoon divoza bellen.. OK dan!

BillyJean

Berichten: 652
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 11:33

Stubenitsky in Heemskerk is the best!!!! Dat is nog een ouderwetse zadelmaker die echt verstand heeft van zadels en passen. Hij geeft een onwijs goede service en daarbij is hij ook niet eens duur !!!!

fransje23

Berichten: 15357
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-04 12:37

Ik heb een afspraak gemaakt met Stubenitsky en ben heel benieuwd. Ik hoop eigenlijk dat mijn Kieffer aangepast kan worden want dat scheelt veel geld.

Jule
Berichten: 35
Geregistreerd: 08-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 19:33

ik heb ook een zadel bij de heuvelhoeve gekocht, Ellis Groenendijk heeft mij een Exselle Sample J zadel verkocht waar mijn paard hele erge rugklachten van heeft gekregen. Er zijn verschillende experts bij geweest die bevestigd hebben dat het door het zadel kwam, om het van mijn paard zijn schoft te krijgen heeft ze de kussens heel hard op gevuld ,die lagen dus als bakstenen op zijn rug. maar Ellis Groenendijk wilde het niet aanpassen. Ik heb zelfs contact gehad met de fabrikant van Exselle zadels in Engeland en wat blijkt nu!!! Sample J bestaat helemaal niet!!!
Ik heb Ellis daarover op gebeld voor uitleg maar ze wil niks hierover zeggen en gooide tot 3 keer toe de telefoon erop, nu neemt ze zelfs niet eens meer de telefoon op als ik bel ( ze heeft dus nummermelder)
Dus ik wil maar zeggen dat ik de grootste ellende heb met "zadelmakerij" de Heuvelhoeve

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 19:57

ooteman! is heel goed al zeg ik het zelf! ze proberen je niet het duurste aan te smeren! maar de spullen die ze hebben zijn wel van goede kwaliteit! dat vind k heel belangrijk!

fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:12

Meiden jullie hebben helemaal gelijk, MJL SUCKS!!!
En je keuze van stub is goed die mensen zitten hun hele leven al in het vak!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 21:33

Dit is een oud topic en denk dat de TS ondertussen wel een nieuw zadel heeft Knipoog