Laarzen bij wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WizzeL

Berichten: 53
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Voorburg

Laarzen bij wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 21:01

Ik rij morgen dus wedstrijd, zie wedstrijden-forum, en nu vroeg ik me af: "zou het slecht zijn voor rubberen laarzen om ze met een ontreinigingsdoekje schoon te wrijven?" Weten jullie dat? Ze zijn best smerig namelijk Bloos En mijn vriendin zei dat als je babydoekjes over je paard heenhaalt, je paard heel mooi gaat glanzen, is dit ook waar? Verward
Laatst bijgewerkt door WizzeL op 15-05-04 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Samo

Berichten: 2114
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Dtc

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:04

Haj, het is waar dat ze mooi gaan glanzen als je er babydoekjes over haalt.. het wordt alleen erg vet, pas op voor je zadel (zonde!), en er blijft vanalles aanplakken..
Wat je ook kunt doen is cockpit spray erop spuiten, dat is spul voor bijv. het dashboard van de auto. Daar worden ze erg mooi van! En het stoot ook nog eens vuil af! Moet je ze wel eerst ff schoonmaken met een doekje en water...... Succes op de wedstrijd btw!

WizzeL

Berichten: 53
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 21:08

Samo schreef:
Haj, het is waar dat ze mooi gaan glanzen als je er babydoekjes over haalt.. het wordt alleen erg vet, pas op voor je zadel (zonde!), en er blijft vanalles aanplakken..
Wat je ook kunt doen is cockpit spray erop spuiten, dat is spul voor bijv. het dashboard van de auto. Daar worden ze erg mooi van! En het stoot ook nog eens vuil af! Moet je ze wel eerst ff schoonmaken met een doekje en water...... Succes op de wedstrijd btw!


Thanx! Haha! Haha! Haha! Maar die doekjes ontvetten juist, dacht ik.. En de babydoekjes zijn voor het paard, de reinigingsdoekjes voor de laarzen....

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:10

Wat je ook kan doen is ze gewoon met water schoonmaken. Gaan ze ook van glimmen en ze zien er schoon uit. Zo doe ik het tenminste..

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:11

Ligt eraan welke babydoekjes. Je hebt ze ook met babyolie, maar ook gewone. Die maken wel schoon en plakken dus niet.

Je kan ook gewoon je laarzen ff schoonboenen en dan invetten, of olie erop smeren. Lachen

WizzeL

Berichten: 53
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 21:16

Bedankt voor de tips!

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 16:02

Kan gewoon hoor, wat vet op rubber kan geen kwaad. Met zo'n doekje gaan ze idd mooi glimmen. Dit werkt beter dan gewoon vet, want dat kan er niet intrekken en dan met stof en zand wordt het juist dof.