is zoiets te verkopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dees

Berichten: 18921
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 10:02

Oei, oei oei...ik heb de boxen leeg, verveel me nu praktisch elke avond en moet notabene ook nog elke week het gras op het weiland maaien met de zitgrasmaaier....
En dan komt er zo'n leuk beestje langs waarvan mijn commerciele hartje zegt.. beleren die hap en doorverkopen voor ietsje meer.....
Maar [naam verwijderd] heeft deze winter echt de boxen meer dan vol... hmmmm Kan het beter niet aannemen...

Toch, hier zit echt nog wel muziek in, het is een leuk dier om te zien en zo te zien zit er ook nog wel leuk voetenwrk onder. HEt zal niet meer voor de sport zijn, maar voor de recreatie/basissport zijn voor zulke diertjes echt nog zal liefhebbers. Maar zo'n dier heeft wel eerst een ervaren baasje nodig om van alles van te leren over het 'echte-grote-paarden-leven'.

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 14:04

Áls ik het geld had, of in de buurt zou wonen had ik geen moment getwijfeld. Wat een uitdaging! Ik vind het een erg aansprekelijk hoofd met mooie kleuren. Het zou echt zonde zijn om een mooie/gezonde pony naar de slacht te brengen.

Misschien kunnen we wel een Bokt-geld-inzameling beginnen Knipoog

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 18:33

Wat een schitterend paardje!
Waarom zou ze gslacht moeten worden?
Ze is nog jong en mankeert niks.
Ook al heeft ze pit, de juiste persoon kan hier vast wel wat mee beginnen.
Jammer zeg, dat er nooit wat met haar gedaan is.

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 19:47

Ik vind het een leuk paardje, moet makkelijk lukken om een koper voor haar te vinden!

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:09

Wat een plaatje! Ze heeft een ontzettend mooi en sprekend hoofd. Er is vast wel iemand die met haar aan het werk wil. Ik ben benieuwd of je al reacties hebt gehad op je advertenties?

Succes! Breng haar alsjeblieft niet naar de slacht, dat zou echt zonde zijn!

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:15

tiz dat ik flame nog heb en 2 paarden niet kan betalen, anders had ik zeker komen kijken

maarre je mag me altijd pben als je geen baasje kan vinden

Ethelate

Berichten: 21122
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:41

Mijn paard is nu ook net 10 en pas 5 maanden onder het zadel. Ook bij de fokker vandaan, was dan wel echt hand mak en met goed papier, maar ze zijn nog goed te beleren hoor
Iemand die tijd en plek heeft, kan er zo op verdienen Knipoog