ervaringen met piaffe ruitersport

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 20:27

Dus het kan dus wel snel Tong uitsteken nou hoop dan dus dat ik het mijne ook morgen heb..

germie

Berichten: 26001
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-04 09:03

Iemand had het erover dat de genoemde prijzen excl. BTW zijn? Ik kan dat nergens vinden, bij bestsel wordt wel het BTW bedrag genoemd, maar het totaal bedrag is dan gewoon de eerder genoemde prijs. Denk dat deze persoon gewoon even verkeert gekeken heeft Verward

Mag toch ook helemaal niet bij consumenten? Prijs zonder BTW noemen.

Ziolette

Berichten: 17743
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 09:06

De prijzen zijn gewoon incl. BTW, er staat op je factuur gewoon bij hoeveel BTW er berekend is, dat wordt er niet nog eens bij opgeteld.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 09:24

germie schreef:
Iemand had het erover dat de genoemde prijzen excl. BTW zijn? Ik kan dat nergens vinden, bij bestsel wordt wel het BTW bedrag genoemd, maar het totaal bedrag is dan gewoon de eerder genoemde prijs. Denk dat deze persoon gewoon even verkeert gekeken heeft Verward


Bij Ingrid van Berlo is dit dus wel zo. Dat viel achteraf dus wel eventjes tegen. Het staat overigens wel duidelijk vermeld en verder ben ik ook erg tevreden met IvB. Met Piaffe ook, trouwens.

drea
Berichten: 45
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 18:55

ervaringen? dat ik 2 weken moet wachten.... dat ik vervolgens nog het verkeerde krijg ook terwijl ik het met spoet nodig had.... maargoed... w8 wel weer tot het goedde komt.

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-04 19:05

Heb ook nog steeds niks ontvangen Boos! baal wel een beetje hoor, donderdag mailtje gehad dat ze naar me toe kwamen, dan zouden ze hier toch al moeten zijn?

Mirjammie

Berichten: 864
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 14:13

Ik bestel niks meer bij Piaffe!!

Ik heb 2 november 3 in 1 beschermers besteld, gelijk betaald, en vervolgens 2 weken later nog niks ontvangen.. Ik een mail gestuurd waar het bleef, kreeg ik een mailtje terug dat het net die middag binnen zou komen, en het dan gelijk opgestuurd zou worden (wel heel toevallig Verward) Twee dagen later kreeg ik dan eindelijk mijn bestelling binnen, hebben ze het verkeerde (transportbeschermers) geleverd! Boos!
Nadat ik had gebeld is afgesproken dat ik de transportbeschermers terug zou sturen, dat kost mij dus 5,50 euro aan verzendkosten. Mij was beloofd dat ze 5,50 euro mee zouden sturen met de 3 in 1 beschermers, zodat ik de verzendkosten terug kreeg.
En wat denk je, krijg ik vandaag eindelijk de 3 in 1 beschermers binnen (4 weken na het plaatsen van de bestelling) zit er geen 5,50 euro bij!!! Frusty
Nu kan ik dus wéér gaan bellen voor mijn 5,50 euro!

Voor mij dus echt geen Piaffe meer!

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 16:31

Jammer dat het zo gelopen is.

Toch blijven mijn ervaringen met Piaffe erg goed, en blijf ik er zeker bestellen.

Ik las trouwens net iets over Ingrid van Berlo.
Zijn diie prijzen echt exclusief btw?
Dan denk ik nog even een keer goed na over mijn bestelling.

germie

Berichten: 26001
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-04 19:40

Prijzen zijn wel inclusief btw hoor. Heb het zelf nog even bekeken.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:43

Ik heb dr niets meer dan goede woorden over !

Ik heb in juni een aanbieding besteld , een appelgroen HH Full VZH dekje en een appelgroen halster...
Kreeg later een mailtje dat ze het dekje niet meer hadden in VZH mt FULL , of ik een dressuur dekje wilde , dat wilde ik uiteindelijk niet , toen kreeg ik dus een lami-cell dekje twv 25.95 voor dezelfde actieprijs , en ik had 'm de volgende dag in huis...

Super dus !

terorita

Berichten: 7180
Geregistreerd: 09-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 20:01

had een regendeken en een zadelkruier besteld alles ging prima had het ook zo binnen
na een ruime week dus dat ging prima. alleen toen mijn bank afschriften binnen kwamen bleek er 2 x 150,- euro te zijn afgeschreven effe gemailt
dat er iets was fout gegaan nog dezelfde dag had ik mijn gekd weer terug
dus bij mij eigenlijk geen klagen probleem was zo opgelost

Sanet

Berichten: 7978
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 12:52

Nou...
Ik dacht, dat valt best wel mee. Had lederen chaps besteld op de site, na 3 of 4 dagen had ik ze. Geen probleem dus.. maar omdat ik van die schriele dunne enkels heb, zitten ze heel raar. Ze gingen mij vertellen dat ze ook voor 10 euro extra (bij de prijs van de lederen chaps op) ze op maat gingen maken. Nou hardstikke leuk natuurlijk. Daarvoor moesten ze wel een maattabel opsturen, anders moest ik daar helemaal heen komen. Nou super.. dus ik mijn adres doorgeven. Dat was op 18 november.
26 november heb ik weer gemaild, dat ik nog niets via de post gekregen had. Ze waren het vergeten.. nou ja, geen probleem.
1 december heb ik weer een mailtje gestuurd, dat ik nog steeds niets gekregen had en 6 december weer. Maar nog steeds geen maattabel hier..

Esther_

Berichten: 3999
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: omgeving Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 13:03

Ik heb er laarzen besteld, duurde even voordat ik ze had. Ik had vooruitbetaling aangegeven. Het schijnt dat als ze het geld van je rekening afschrijven, ze 5 dagen moeten wachten. Jij hebt dan 5 dagen de tijd om het geld terug te laten schrijven als je het er niet mee eens bent. Ik kreeg 2 verschillende laarzen, gebeld en 2 dagen erna hadden ik de goede in huis. De verzendkosten die ik had gemaakt, zouden in de sood moeten zitten. Hiervoor heb ik alsnog een mailtje gestuurd en het geld werd gelijk overgemaakt.
Ondanks de lange levertijd en verkeerde laarzen, ben ik toch tevreden over hun service.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 15:41

ik heb alleen maar goede ervaringen met Piaffe. Toen ze een keer wat verkeerd op stuurde en ik daarover belde kreeg ik bij het retour een doosje snoepjes opgestuurd.
Ze hebben leuke spullen, zijn niet duur en ik vind het aardige mensen!

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 17:06

ik heb er laatst een uitrijddeken besteld..
ik wilde graag die van HH die waterdicht is en met reflecteistrepen.
en toen heeft ze die voor me opgehaald en opgestuurd had hem vrij snel binnen

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 19:23

Levy schreef:
Tja, we begrijpen jullie twijfels over sommige dingen en het enige wat ik er over kwijt wil, is dat Piaffe ook afhankelijk is van leveranciers.


Dat vind ik een slechte uitspraak.
Volgens mij moet je als winkel zelf goed inkopen om dit soort fluctuaties op te kunnen vangen (ok, met uitzondering van de winterdekens enzo Knipoog)! Het is dan wel erg makkelijk om het op de leverancier af te schuiven...
Misschien een idee om op de site al te vermelden wat al dan niet leverbaar is, met eventuele geschatte levertijd (heeft Krämer bijvoorbeeld ook, staat een rood stoplicht als het (tijdelijk) niet leverbaar is).
Maargoed, aldoende leert met, dus hopelijk zijn de problemen snel verleden tijd. Ik heb, zoals al eerder aangegeven, alleen maar positieve ervaringen met Piaffe, en ben nog steeds erg blij met mijn appelgroene setje Lachen.

Alytje
Berichten: 3264
Geregistreerd: 19-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-04 22:43

ik kreeg de verkeerde kleur en maat deken opgestuurd, maar ik kreeg een nieuwe opgestuurd met een dingetje doucheschuim erbij. Ik ben alsnog erg tevreden over Piaffe. De spullen zijn idd ook goedkoop.

Sanet

Berichten: 7978
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 23:22

Sanet schreef:
Nou...
Ik dacht, dat valt best wel mee. Had lederen chaps besteld op de site, na 3 of 4 dagen had ik ze. Geen probleem dus.. maar omdat ik van die schriele dunne enkels heb, zitten ze heel raar. Ze gingen mij vertellen dat ze ook voor 10 euro extra (bij de prijs van de lederen chaps op) ze op maat gingen maken. Nou hardstikke leuk natuurlijk. Daarvoor moesten ze wel een maattabel opsturen, anders moest ik daar helemaal heen komen. Nou super.. dus ik mijn adres doorgeven. Dat was op 18 november.
26 november heb ik weer gemaild, dat ik nog niets via de post gekregen had. Ze waren het vergeten.. nou ja, geen probleem.
1 december heb ik weer een mailtje gestuurd, dat ik nog steeds niets gekregen had en 6 december weer. Maar nog steeds geen maattabel hier..


Jaja, vandaag 9 december heb ik hem gekregen... slecht te lezen door onduidelijke kopie, maaaar ik heb ze!

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-04 23:50

Ik heb fijne ervaringen. Goede service ook. Mijn stalschoenen van een goed merk gingen te snel kapot, nu krijg ik een leuke korting op de volgende bestelling....heb even niks nodig, maar dat komt vanzelf!

Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 15:26

Normaal gesproken krijg je je schoenen vergoedt of een paar nieuwe, tenminste dat was bij mij zo gegaan. Weliswaar niet bij piaffe maar bij Divoza.

Van een vriendin heb ik ook een vervelend verhaal over piaffe gehoord, ik koop in ieder geval geen aanbiedingsartikel bij hun, want ze verkopen het aan een ander en jij blijft met lege handen achter! Na het hele gedoe, krijg je niet eens het gratis t-shirt wat beloofd was!! Geen piaffe voor mij...

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 17:16

Sanet schreef:
Nou...
Ik dacht, dat valt best wel mee. Had lederen chaps besteld op de site, na 3 of 4 dagen had ik ze. Geen probleem dus.. maar omdat ik van die schriele dunne enkels heb, zitten ze heel raar. Ze gingen mij vertellen dat ze ook voor 10 euro extra (bij de prijs van de lederen chaps op) ze op maat gingen maken. Nou hardstikke leuk natuurlijk. Daarvoor moesten ze wel een maattabel opsturen, anders moest ik daar helemaal heen komen. Nou super.. dus ik mijn adres doorgeven. Dat was op 18 november.
26 november heb ik weer gemaild, dat ik nog niets via de post gekregen had. Ze waren het vergeten.. nou ja, geen probleem.
1 december heb ik weer een mailtje gestuurd, dat ik nog steeds niets gekregen had en 6 december weer. Maar nog steeds geen maattabel hier..


Wat ik niet begrijp aan dit verhaal.
Als je snel geholpen wil worden, dan ga je toch niet mailen?
Dan bel je gewoon, dan heb je meteen antwoord.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 17:17

astridastrid schreef:
Dat vind ik een slechte uitspraak.
Volgens mij moet je als winkel zelf goed inkopen om dit soort fluctuaties op te kunnen vangen (ok, met uitzondering van de winterdekens enzo Knipoog)! Het is dan wel erg makkelijk om het op de leverancier af te schuiven...
Misschien een idee om op de site al te vermelden wat al dan niet leverbaar is, met eventuele geschatte levertijd (heeft Krämer bijvoorbeeld ook, staat een rood stoplicht als het (tijdelijk) niet leverbaar is).
Maargoed, aldoende leert met, dus hopelijk zijn de problemen snel verleden tijd. Ik heb, zoals al eerder aangegeven, alleen maar positieve ervaringen met Piaffe, en ben nog steeds erg blij met mijn appelgroene setje Lachen.


Dat wordt vermeld.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 17:18

Twinkelbell schreef:
Normaal gesproken krijg je je schoenen vergoedt of een paar nieuwe, tenminste dat was bij mij zo gegaan. Weliswaar niet bij piaffe maar bij Divoza.

Van een vriendin heb ik ook een vervelend verhaal over piaffe gehoord, ik koop in ieder geval geen aanbiedingsartikel bij hun, want ze verkopen het aan een ander en jij blijft met lege handen achter! Na het hele gedoe, krijg je niet eens het gratis t-shirt wat beloofd was!! Geen piaffe voor mij...


Wat een onzin.
Waarom zouden ze dat doen?
Dan raken ze alleen maar klanten kwijt, en ze zijn echt niet zo dom om zichzelf zo in de vingers te snijden.

Jetta

Berichten: 3987
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 20:15

Twinkelbell schreef:
Normaal gesproken krijg je je schoenen vergoedt of een paar nieuwe, tenminste dat was bij mij zo gegaan. Weliswaar niet bij piaffe maar bij Divoza.

Van een vriendin heb ik ook een vervelend verhaal over piaffe gehoord, ik koop in ieder geval geen aanbiedingsartikel bij hun, want ze verkopen het aan een ander en jij blijft met lege handen achter! Na het hele gedoe, krijg je niet eens het gratis t-shirt wat beloofd was!! Geen piaffe voor mij...


Ik heb de schoenen een jaar, niet langer en niet korter, gedragen.
Ik vind het dus een zeer redelijke aanbieding van PIAFFE om mij bij het volgende artikel een korting te geven.

Tevens wil ik vermelden, dat er bij elke internetwinkel wel eens wat fout gaat. Het is gewoon goed om er dan ook direct achteraan te gaan en afspraken te maken over hoe het verder gaat met het bestelde artikel of de garantie op een artikel. Beide partijen komen dan het snelst tot een overeenkomst. Klagen alleen helpt niet. Doe er ook wat aan.
Succes allemaal!

Sanet

Berichten: 7978
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 21:26

MissJ schreef:
Wat ik niet begrijp aan dit verhaal.
Als je snel geholpen wil worden, dan ga je toch niet mailen?
Dan bel je gewoon, dan heb je meteen antwoord.


Alle vorige keren had ik bijna binnen een kwartier mail terug. Dus waarom bellen??