Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne
germie schreef:Iemand had het erover dat de genoemde prijzen excl. BTW zijn? Ik kan dat nergens vinden, bij bestsel wordt wel het BTW bedrag genoemd, maar het totaal bedrag is dan gewoon de eerder genoemde prijs. Denk dat deze persoon gewoon even verkeert gekeken heeft
Levy schreef:Tja, we begrijpen jullie twijfels over sommige dingen en het enige wat ik er over kwijt wil, is dat Piaffe ook afhankelijk is van leveranciers.
Sanet schreef:Nou...
Ik dacht, dat valt best wel mee. Had lederen chaps besteld op de site, na 3 of 4 dagen had ik ze. Geen probleem dus.. maar omdat ik van die schriele dunne enkels heb, zitten ze heel raar. Ze gingen mij vertellen dat ze ook voor 10 euro extra (bij de prijs van de lederen chaps op) ze op maat gingen maken. Nou hardstikke leuk natuurlijk. Daarvoor moesten ze wel een maattabel opsturen, anders moest ik daar helemaal heen komen. Nou super.. dus ik mijn adres doorgeven. Dat was op 18 november.
26 november heb ik weer gemaild, dat ik nog niets via de post gekregen had. Ze waren het vergeten.. nou ja, geen probleem.
1 december heb ik weer een mailtje gestuurd, dat ik nog steeds niets gekregen had en 6 december weer. Maar nog steeds geen maattabel hier..
Sanet schreef:Nou...
Ik dacht, dat valt best wel mee. Had lederen chaps besteld op de site, na 3 of 4 dagen had ik ze. Geen probleem dus.. maar omdat ik van die schriele dunne enkels heb, zitten ze heel raar. Ze gingen mij vertellen dat ze ook voor 10 euro extra (bij de prijs van de lederen chaps op) ze op maat gingen maken. Nou hardstikke leuk natuurlijk. Daarvoor moesten ze wel een maattabel opsturen, anders moest ik daar helemaal heen komen. Nou super.. dus ik mijn adres doorgeven. Dat was op 18 november.
26 november heb ik weer gemaild, dat ik nog niets via de post gekregen had. Ze waren het vergeten.. nou ja, geen probleem.
1 december heb ik weer een mailtje gestuurd, dat ik nog steeds niets gekregen had en 6 december weer. Maar nog steeds geen maattabel hier..
astridastrid schreef:Dat vind ik een slechte uitspraak.
Volgens mij moet je als winkel zelf goed inkopen om dit soort fluctuaties op te kunnen vangen (ok, met uitzondering van de winterdekens enzo )! Het is dan wel erg makkelijk om het op de leverancier af te schuiven...
Misschien een idee om op de site al te vermelden wat al dan niet leverbaar is, met eventuele geschatte levertijd (heeft Krämer bijvoorbeeld ook, staat een rood stoplicht als het (tijdelijk) niet leverbaar is).
Maargoed, aldoende leert met, dus hopelijk zijn de problemen snel verleden tijd. Ik heb, zoals al eerder aangegeven, alleen maar positieve ervaringen met Piaffe, en ben nog steeds erg blij met mijn appelgroene setje .
Twinkelbell schreef:Normaal gesproken krijg je je schoenen vergoedt of een paar nieuwe, tenminste dat was bij mij zo gegaan. Weliswaar niet bij piaffe maar bij Divoza.
Van een vriendin heb ik ook een vervelend verhaal over piaffe gehoord, ik koop in ieder geval geen aanbiedingsartikel bij hun, want ze verkopen het aan een ander en jij blijft met lege handen achter! Na het hele gedoe, krijg je niet eens het gratis t-shirt wat beloofd was!! Geen piaffe voor mij...
Twinkelbell schreef:Normaal gesproken krijg je je schoenen vergoedt of een paar nieuwe, tenminste dat was bij mij zo gegaan. Weliswaar niet bij piaffe maar bij Divoza.
Van een vriendin heb ik ook een vervelend verhaal over piaffe gehoord, ik koop in ieder geval geen aanbiedingsartikel bij hun, want ze verkopen het aan een ander en jij blijft met lege handen achter! Na het hele gedoe, krijg je niet eens het gratis t-shirt wat beloofd was!! Geen piaffe voor mij...