Vervoer gezocht tegen betaling

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 17:09

Was'k wel van plan Cool Maarja wie weet ben ik heel eenzaam in me uppie tenzij ik daar natuurlijk een leuke paardep*k ontmoet Tong uitsteken Knipoog

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 19:54

ach Ambrosius, die heb ik nog eens van z'n watervrees afgeholpen zo'n jaar of 8 geleden Haha! bij zijn vorige eigenaar Clown

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:09

Ambrosius.... Hoort daar (o.a.) een meisje bij dat Nicoli(e)n(e) heet?

Gaat nergens meer over, we komen wel een keer langs!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 20:13

Citaat:
Ambrosius.... Hoort daar (o.a.) een meisje bij dat Nicoli(e)n(e) heet?


klopt, je wilt toch niet zeggen dat jij die ook kent Haha!

Ik kan wel een paardentaxi gaan beginnen, heb alweer een vraag binnen Clown

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 18:03

Ik ken het paard niet, alleen van naam, maar het meisje wel Haha!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 22:12

toen we nog bij LB stonden, was Nicolien nog een klein meisje dat als een aapje omhoog klom om op Ambrosius te klimmen Haha!

Die knol komt btw bij Henny Huisman vandaan Clown

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 19:04

Ja klopt, hij heeft politie training gehad maar werdt niet toegelaten aangezien hij nogal bang is voor vuur en vuurwerk Scheve mond en dat moeten ze niet hebben bij de bereden politie, voor Mirjam issie perfect, zij is niet zo'n held enne..........wanneer kom je nou vuur tegen Knipoog Haha!

Morrie

Berichten: 22311
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:07

Citaat:
hij heeft politie training gehad maar werdt niet toegelaten aangezien hij nogal bang is voor vuur en vuurwerk


wat dacht je van water, ik weet niet of hij er nu tegen kon, maar vroeger scheet ie echt bagger voor water!

Hij is een keer mee op vakantie naar Zeeland geweest en daar schijnt ie wel in zee te zijn geweest, maar in de tijd dat ie pas bij LB stond, was het een ramp.......lekker ritje M'berg met Broos Clown

talouch
Berichten: 187
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Hesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 23:40

Anja KOS Ikke heeft gelijk. Wij rekenen van stolwijk naar de plaats waar het paard staat en daarvandaag naar Havelte. De tweede berekening is de retourrit van havelte naar Naarden. De rit van Naarden naar Stolwijk is niet berekend.

Maar let Wel: Het gaat hier niet om een retourrit op 1 dag. Het is de ene week brengen dat is dus heen en voor de taxi leeg terug. War rekenen wij Juist allen de heenreis. De terugrit staat niet berekend.

De retourrit staat berekend als zijnde van HAvelte naar Naarden. Dus: Niet berekend rit van Stolwijk naar Havelte (lege taxi) Wel berekend de rit van Havelte naar Naarden met paard.
De Taxi rijd dus 4 keer (2 heen en twee terugritten) maar berekend twee ritten.
Wij zijn niets duurder geworden en rekenen nog steeds 0.75 eurocent de kilometer. De chauffeur rijdt dus 4 x 207= 828 kilometer in totaal en dat is niet wat aan u wordt berekend.