Vliegennetje met oren voor paard met bolle ogen

Moderators: Neonlight, Amaryllis, C_arola, Just_Sannee

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast654

Vliegennetje met oren voor paard met bolle ogen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 16:34

Ik heb het netje met oren van Harry's Horse geprobeerd in de maat full maar dat drukte op de ogen van mijn paard.

Van hoofdstel heeft hij maat cob en met halsters heeft hij een kleine full of een grote cob nodig. Hij is kwart arabier dus ik denk dat hij daarvan de iets bollere ogen heeft (zelfde netje paste namelijk wel bij andere paarden dus het was niet zo dat dat net een raar model was).

Heeft iemand een tip? Ik wil graag met oren omdat mijn paard vaak kriebel heeft doordat er kleine vliegjes in de oren gaan zitten.

'They're funny things, Accidents. You never have them 'til you're having them.'- Eeyore

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:34

Nee Katrien, helaas geen tip. Ik heb zelf ooit de supermask gehad maat XL maar Tonko kreeg na 1 dag al ontstoken ogen ervan. Drukte ook op de ogen. Dus ik heb hem maar verkocht toen.

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 12:38

Kun je het netjes zelf niet vergroten door er een stukje gaas tussen te maken dat ervoor zorgt dat de hoek die het netje bij de ogen maakt groter wordt????? Je kunt dat gaas bij de meeste bouwmarkten los kopen. Je moet er dan een ruitvormig stuk(je) tussen zetten.

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-04 18:15

Katrien: ik heb een nieuw masker liggen met oren erop van Absorbine. Heb het nog nooit gepast en het zit nog in de verpakking. Het is heel soepel materiaal. Mocht je interesse hebben dan wil ik het evt wel verkopen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie