Hoefsmid die natuurlijk bekapt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 15:26

Citaat:
Geplaatst: 12-05-04 15:00 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Maar Strasseren is dus wat anders dan natuurlijk bekappen of zijn er gewoon meerdere methodes van natuurlijk bekappen?

Ja zeker.

Goed lezen op de site die je steeds aanhaalt, nl www.paardnatuurlijk.nl

Strasser haalt meer weg en holt uit.
witte lijn vijlt alleen wat bij.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:53

smurf schreef:
ff een vraagje: :Lynn Apple zou die ook in Noord-Holland komen en, ook belangrijk, spreekt ze Nederlands, want ik spreek bijna geen woord Engels.... Bloos!

Ik heb mijn paard nu achter zonder ijzers staan, hij staat 24/7 op de wei, werkt minimaal (1 uurtje per week vorzichtig een ritje door de berm) en het gaat redelijk goed, alleen slijten de stralen erg hard af, vóór, waar ie wel ijzers heeft, overigens ook, zal wel door de weidegang komen....

Vóór kan ie niet zonder ijzers, omdat hij nog gecorrigeerd moet worden wegens toontredendheid en op blote voeten loopt ie in 2 dagen weer helemaal scheef Scheve mond

*edit* ik heb Lynn gemaild, wacht op antwoord.....*


Ja hoor... Lynn komt in Noord Holland... alleen moet HIJ het van te voren wel plannen... Haha! Hij verstaat Nederlands, spreekt het ook wel volgens mij... maar ik spreek altijd Engels met hem... zijn vrouw is er altijd bij en dat is een Nederlandse... Lachen

Je kan me een pb sturen voor hun nummer... en als je wilt komen kijken hoe hij werkt, ben je zaterdag van harte welkom... Haha!