populaire paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 12:38

toen mijn paard nog op een manege stond, hoorde ze wel bij de favouriten en dat terwijl ze niet eens meeliep. Soms reed er wel eens iemand van de manege klanten op hoor, maar dan wel met mijn toestemming. Ik denk dat dat haar eigenlijk zelfs populairder maakte, gezien zij het enige priv'e paard was, wat niet als manegepaard werd gebruikt... en de kleur.

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 12:40

gekke_koei schreef:
willem was ook van de manege.. hij is populair omdat hij de grootste op stal is en altijd met iedereen wil knuffelen.
hij heeft een echte teddybeer look waar iedereen van groot tot klein verliefd op wordt. en ik dus ook Haha!
met rijden wastie niet zo populair omdatie sloom was en heel hard kon bokken enzo Haha! vielen regelmatig mensen vanaf..
toen ik hem ging leasen waren er veel blij dat ze niet meer op hem hoefden te rijden Haha!

met wedstrijden zie je bij ons wel welke ponies er populair zijn. die lopen dan ook een stuk of 5 keer.. dat zijn meestal de gene die braaf zijn voor een beginner, maar ook nog wat kunnen voor een gevorderde ruiter.


over welke willem heb je het? van manege hoogvliet?

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 12:46

In de tijd dat ik nog op pony's reed was Rakker altijd het populairst..
Iedereen wilde op hem rijden..
Rakker is een fjordje waar je behoorlijk dressuur mee kan rijden en die ook nog eens flink kan springen..

In de les waar ik tegenwoordig rijd, heeft ongeveer iedereen wel zijn favoriete paard..

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 13:01

bij ons is het nu Rosita voor en Rosita na...
Rosita is de nieuwst aanwinst van de manege (meestal zo dat de nieuwere paarden het populairst zijn) en ze is een schimmeltje, een welsh A-tje...
Ze ziet er heel schattig uit en ze is heel snel dus iedereen vindt dr leuk.
Alleen de kleintjes kunnen dr op, da's wel jammer...

Voor de rest zijn het inderdaad de paarden die snel zijn en niet teveel bokken...

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 14:10

Pollie is bij ons erg bekent, heeft een lief koppie, en alle jongere ruiters kunnen erop rijden.
Ook zie je everest vaak lopen(kan groot en klein op)
Maar ik wete niet echt wie het populairste is |Ik vind Arzu mijn favoriet Tong uitsteken