jullie mening graag over een paardje.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 17:24

nou ik heb gisteren uitgebreid met de eigenaresse gebeld. Het paardje kan normaal achterwaarts, ook steigeren en (heel hoog) bokken Haha! Hij tilt zijn staart gewoon op, zoals arabjes dat horen te doen Cool . Er zijn 3 veeartsen geweest, en alle drie hebben ze geen vergroeiingen gevoeld, en er zijn geen spieren waar Seven niets voelt zeg maar. Het enige is, dat zijn achterkant af en toe uitzwaait (op harde bodem), en hij kan niet wijken met zijn achterhand, We weer kleine wendingen maken enzo Haha!
Als ik vanavond het weitje heb gaat het door!! Clown

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 17:24

ow ja, het is zerke dat het geen progressieve vorm is, het wordt nooit erger als dit, heeft veearts Van Schie gezegd }>

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 17:29

gaaf man, ECHT gaaf, ik ben blij voor jou en dat paardje. Veel suc6 ik duim voor je voor dat weitje!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 17:31

help me maar duimen inderdaad!!

Tazzzz

Berichten: 57
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 17:48

Gaaf man, dat je zo'n paardje (misschien) een tweede kans gaat geven! Ik heb een paard "gehad" met Isias (ofzoiets) en daar zat een zenuw knel waardoorn hij achter krampbenen had en dus op een gegeven moment moeilijk meer kon lopen. Dit paard had ook pijn (terwijl er ook eerst werd gezegd dat dit niet zo was). Ik zou heel goed uitzoeken of het paard echt geen pijn heeft, want anders is het voor de pony natuurlijk ook niet eerlijk als hij zijn hele leven nog met pijn moet leven.

Ik vind het echt heel gaaf dat je een pony van de dood wil redden en ik zou zeggen: GEWOON DOEN!!!(en als het niet gaat kan je altijd nog beslissen wat je met em gaat doen toch?!)

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 18:18

Hoi,

Als jij er geld voor hebt en plek moet je het zeker doen! Zo'n paardje verdient een mooi leven! Als hij er geen pijn aan heeft en de DA jou verzekerd heeft dat het niet erger word kan je heel veel leuke dingen met het paardje doen! Ik hoop zo voor je dat je dat weitje kan krijgen. En als je hem hebt genomen, plaats je dan een foto op bokt??? Ik ben erg benieuwt daar hem.

-x- Daphne

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 18:20

Hai!
Ik vind het echt heel gaaf dat je dit beestje een kans geeft!Ik zou ook precies hetzelfde doen.
Heel erg veel plezier met hem!!

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 18:47

Onze fokmerrie heeft Ataxie opgelopen toen ze als 2 jarige over de kop is geslagen. In principe heeft ze er geen last van, ze waggelt als het ware en heeft weinig coordinatie in haar achterhand. Dit betekent dat we haar met trainen langzaam op moeten bouwen en dan gaat alles redelijk goed. En bijv. kan ze moeilijk achteruit, ook de trailer geeft problemen. wij hebben nu een trailer gekocht met een klep vooruit.
Dien is een super fokmerrie en zal haar hele verdere leven bij me blijven.

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 19:43

Hou je er wel rekening mee dat het een hengstje is en dus gecastreerd moet worden als hij bij Indy wil lopen? Dat brengt ook kosten met zich mee!!! Maar verder zou ik er voor gaan!!!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-01 20:10


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 09:33

Jammer dat je die merrie niet laat behandelen max, bij een goede manueel therapeut. Die zou de blokkering misschien best wel eens kunnen verwijderen. Als het tenminste inderdaad t.g.v. een trauma is.