Renault Express/ trailer?

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Concorde

Renault Express/ trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 19:27

Ik ben (héél) zachtjesaan aan het nadenken wat voor blikkie ik ga kopen als ik mn rijbewijs heb. Het zou heel handig zijn als ik er een trailer met mijn E-pony erin achter kon knopen.
Mag een Renault Expressje dat trekken? (ik hoef voorlopig niet zelf met de trailer te rijden, maar mijn pa heeft de trailer niet zo graag achter zn eigen auto)
Ik blijf het liefste wel in de Renault's omdat een vriend/kennis van me chef is van een Renault-garage, dus die doet goedkoop onderhoud en kan goed aan onderdelen komen... Scheelt echt heel veel in kosten.

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 20:10

Het kan... naar daar is ook alles mee gezegd. Met een lichte trailer en een licht paardje kan het maar echt comfortable reizen is het niet.

...Dreaming with my eye's wide open...

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 20:14

Ik heb voorlopig niet de middelen om een echte trekauto te kopen- ook in verzekering en dergelijke zou die me veel te duur worden. Dus ja, je moet wat.
Ik heb een E-pony, en geen zwaar type.

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 20:16

Ik heb er hier nog een staan hahaha maar een lichte trailer dan moet het echt wel lukken..

...Dreaming with my eye's wide open...

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:47

Wij hebben een Renault Kangoo 1.9 diesel die zelf 1050 kg. weegt en die zal straks toch ook echt een 1 paards trailer met mijn forse Sjors erin moeten trekken! Hangt ook erg van het type Express af, heo zwaar de motor is, hoe zwaar de auto zelf is etc.

Spookie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 22:17

Als het goed is staat op het kentekenbewijs wat hij mag trekken, en anders achterop de trekhaak.
Ik ken wel iemand die ook altijd naar de les komt met haar express voor de 1,5 paards-trailer met haar arabier en dat gaat volgens mij prima, doet ze al een paar jaar!
Misschien is het inderdaad wat minder comfortabel op een lang stuk, maar je kan het er toch mooi mee doen! Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie