Wie kent Chester?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-01 22:20

Hey allemaal,

Ik weet niet precies waar dit onderwerp bij hoort, dus ik hoop dat ie hier goed staat....

Op 13 april dit jaar is mijn lievelingspony Chester verkocht aan een vrouw die haar nichtje erop liet rijden. Hij heeft nog een tijdje op de manege gestaan (Manege Morgenstond in Woerden), maar sinds een paar weken is hij verhuisd, naar wat ik gehoord heb naar een stal/manege in Uithoorn (dacht ik). Ik mis hem verschrikkelijk, zijn er misschien bokkers die hem hebben zien staan/weten hoe het met hem gaat???? FF een beschrijving:

Naam: Chester
Kleur: vos met iets lichtere manen/staart
Aftekeningen: 3 hoge witbenen met 3 witte hoeven behalve linksvoor; grote onregelmatige kol tussen de ogen; halve brede bles vanaf de neus tot halverwege zijn hoofd
Geslacht: ruin
Leeftijd: ongeveer 15 jaar
Stokmaat: ongeveer 1.53m
Bijzonderheden: zuigt lucht op stal; heeft achter zijn linkeroor een litteken; houdt zijn hoofd omhoog met rijden.

Als er iemand is die weet waar hij staat/weet hoe het met hem is, PB dan even, mail ff of zet hieronder wat neer. Zelfs als je denkt dat je hem gezien hebt, laat het ff weten!!! Ik zal binnenkort proberen foto's van Chester op Bokt te zetten!

[Edit Karin] titel aangepast & verplaatst naar VMR [/edit]
_________________
"Heb ik m'n kamer opgeruimd,
is m'n leven weer een puinhoop!"

Loesje

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-13 00:13 ]</font>

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-01 16:39

Is er dan echt niemand die hem kent??? Verdrietig

Whisper

Berichten: 132
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 11:23

Probeer een foto te plaatsen,misschien krijg je dan reactie

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 12:32

Er staat sinds kort een vosje bij ons op de manege met een naambordje op z'n deur waar 'Chester' op staat. Het naambordje viel me op omdat het nieuw was. Weet alleen dat het een vosje met een aparte bles is, geen idee hoe groot en wat voor aftekeningen hij aan z'n benen heeft. Ik ga je dus niet blij maken (straks is het hem niet), maar ik ben dinsdag weer op de manege dus dan zal ik ff voor je kijken!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-01 17:48

Okee, alvast heel erg bedankt!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-01 01:25

Ik heb nog eens goed gekeken vandaag, mijn idee over deze pony heb ik je in een PB gestuurd!