populaire paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

populaire paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 10:10

Bij elke manege/pensionstal zijn er altijd wel een aantal paarden geliefd.. bij de ruiters.. De ene.. doet ontzettend raar.. en is grappig de andere rijd heel erg lekker enz. enz. .. meestal zijn het wel dezelfde die het zijn.. En hier kan ik me soms aan ergeren.. Bij ons op de manege.. zijn er dus wat populaire paarden.. en sommige penny meisjes geven ze dan wat hooi.. maar er staan dan ook meteen wat andere paarden te grinnenken die ook hooi willen maar die paarden krijgen dan niks.. en het is dan elke keer bij het zelfde populaire paard..

Ik kan je nog ff een voorbeeldje geven..

Een populair paard dat op de poets plaats stond.. en mijn pony Sheronit.. was ik ook aan het poetsen.. komen er wat penny meisjes langs.. lopen ze onder de nekken door.. aaien ze dat populaire paard.. en geven ze een klopje en zow.. en een snoepje. komen ze langs mijn sheronitje.. aaien ze niet.. geven ze niks lekkers.. .. alhoewel ik dit niet zo heel erg vind omdat sheronit en ik allebei niet zoveel van aandacht houden.. vind ik het toch zo irri.. dat die penny meisjes dat doen..

Maarjah.. er moeten verschillen zijn (toch) enneh voor mij blijf Sheronit de populairste pony..


Hebben jullie dit.. ook dat je er soms gek van word.. dat jij pony als maar geaaid.. word of juist NIET.. of vind je dit niet erg..? geef jou antwoord is..

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:12


llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 10:16

jah weet ik.. maareh.. dit was ff iets uitgebreider.. maar de moderatar.. mat deze wel sluiten

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:24

Dat doe ik dan maar Knipoog