Zijn er ook mensen die "betaald" worden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:01

Richtje schreef:
Je bent zeker niet de enige Lachen
In deze luxe positie verkeer ik ook.... Ik mag alles met Regina (ik heb een bijrijdster voor haar), de eigenaar houd rekening met mennen, met wanneer ik wil rijden. En voelt zich heel schuldig als hij een keer weg is met haar als ik kom om te rijden (helemaal nergens voor nodig natuurlijk).
Ik hoef zelfs niet te mesten, dat doet hij voor me..... Hoewel ik het wel regelmatig doe, als hij me niet voor is Lachen


Dat heb ik ook, alleen doet de eigenaar zelf helemaal niets met het paard, ik heb hem eigelijk dus helemaal voor mijzelf.....ik betaal hier niets voor maar schaf wel veel (lees:alles) voor hem aan.....Uitmesten en voeren doet de eigenaar. En idd probeer ik hem wel eens voor te zijn hiermee.....
Als hij op vakantie oid gaat dan zorg ik voor 'mijn' paard en zijn andere....zo hebben we een mooie regeling.....

Marit200
Berichten: 27
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:39

Ik heb ook dit geluk. De eigenaar van het paard heeft genoeg geld om stallingskosten te betalen maar geen tijd om hem goed te verzorgen. Ik heb wel tijd maar geen geld.... De eigenaar hoeft het paard niet te verkopen omdat hij super verzorgd wordt en kan altijd komen als hij graag wil rijden, en ik heb alles wat ik me maar kan wensen....

Lisetje

Berichten: 1591
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:00

Ik hoef niet te betalen en krijg ook niet betaald.
Ik kan het niet eens betalen want ben pas 14 en echt baantjes kan ik nog niet.
En ik wil ook absoluut niet betaald worden want het is voor mij gewoon een hobby.

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 23:12

ik krijg er wel voor 1 betaald Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 23:31

Op de stal waar ik rij mag je gratis op de paarden en pony's rijden, mits je af en toe eens komt om te borstelen en de pony's wat extra aandacht te geven. Een meisje dat er al langer komt helpt ook met mesten en zij krijgt daar ook voor betaald. En ze mag dus rijden zo vaak ze wil, maar dat geldt bij ons in principe voor iedereen. Haha!

Luominen

Berichten: 913
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 23:44

Ik betaal niks voor mijn bijrijdpaardjes (ja, zijn er 2) en ze staan ook niet op een stal, ze staan bij mensen thuis. Ik rijd er nu al 7 maanden op en heb de Shet zelf zadel- & verkeersmak gemaakt. Ik heb een arabiertje van die mensen gekregen, ik heb het wel getroffen, en Zaim mag daar dan ook nog blijven staan Knipoog

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 20:45

Ik heb ook een bijrijdpaard. De eigenares heeft niet altijd tijd en is dus blij dat Olga nu ook iemand heeft.
Ik krijg er niet voor betaald, maar mag wel mee lessen samen met haar dochter en mag volgend jaar lrv starten (haar dochter rijdt dna ook bij de paarden en ze zegt: of ik nu één of twee paarden mee moet, veel maakt dat niet uit) het lidgeld betaal ik uiteraard zelf, maar lessen moet ik neit betalen, heb het gevraagd maar moest niet.
Zelf moet ik er ook niet voor betalen (buiten lidgeld volgend jaar) maar ik koop wel spulletjes voor het paard, zoals dekjes, koekjes, een halster of touw ofzo, gewoon om haar eigenlijk te bedanken dat ik Olga mag rijden.