Apparaatje tegen ratten in de stal...

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anita_D

Apparaatje tegen ratten in de stal...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 15:24

Ik heb weleens van die apparaatjes tegen ratten, muizen, spinnen enzo gezien in foldertjes, die doe je in hjet stopcontact en dan komen er ultra hoge toontjes uit, die ongedierte zouden verjagen.
Ik vraag mij af, vangen paarden deze tonen niet op????

Is er iemand die hier ervaring mee heeft???

Ik laat alle muizen en ratten altijd zitten, tot groot ongenoegen van mijn vader hahaha, want ik vind het zielig om klemmen of gif te gebruiken.
Mijn voer zit in tonnen, dus daar komen ze toch niet bij.

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:57

Er was bij ons op stal een jongen die voer verkocht. Dit sloeg hij op in een aparte ruimte en daar had hij ook zo'n installatie volgens mij.
Weet niet precies hoe het werkt, heel af en toe hoorde ik dat ding zelf ook maar had niet de indruk dat de paarden er last van hadden. Ze zullen het vast wel horen.
Hij had het ook echt in een afgesloten gedeelte en bij ons liepen er dus wel gewoon muizen (zijn "hok" was ook gewoon in de stal zeg maar) dus weet niet of het voor grote ruimtes ook werkt Verward

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 16:58

Er is een heletijd geleden iets over op tv geweest.Het kwam er op neer dat die dingen niet blijken te werken.

Het was mijn bedoeling om slapend rijk te worden maar ik kan de slaap niet vatten.
www.staldegroenemeer.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie