Le brick, wie kent het?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Le brick, wie kent het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-03 00:46

hoi!

Ik denk erover om dit eens uit te proberen.Het heeft dezelfde waarde als 2 plakken hooi en chinouc is er waarschijnlijk wat langer mee bezig.Nog een voordeel is dat het niet zoveel plek in neemt.
Wie heeft dit weleens gegeven?

Groetjes
Janneke

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 01:37

Ik heb een probeerbrick geprobeerd. Maar het is echt niet even veel als 2 plakken hooi naar mijn idee. Paard kwam ze stal in, hap hap hap en weg Le brick. Gewoon om 1 keer te geven had ik het gedaan. Zag er wel goed uit en het rook wel lekker. Is even groot als een heel brood en was best wel zwaar.
Suc6 ermee, gelukkig nieuwjaar ook.
Gr Sym

pmarena

Berichten: 48127
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 11:55

Ik hetzelfde , had eens wat nodig bij de paardedrogist en vond het er wel leuk uitzien , dus maar eentje meebesteld om te proberen.
Rook heerlijk en zag er wel goed uit , paardje vond 'm ook erg lekker Vingers aflikken !
Maar idd binnen no-time op , daar laat ik m'n paardje niet mee achter voor de hele nacht Haha!

Misschien dat de voedingswaarde wel gelijk is , dat kan misschien wel , maar het is echt maar een kwestie van een paar minuten voordat dat ding helemaal opgegeten is.
En dan is de mijne nog wel de meest relaxedte eter die ik ooit heb gezien ....Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 12:26

Ik heb de verkoper van die dingen eens goed doorgezaagd. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik behoorlijk wat van die dingen moest voeren omdat ik normaal ook behoorlijk veel hooi/kuil geef. Als je dan gaat rekenen sla je steil achterover.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-03 16:32

Owh nou dan hou ik het maar bij mn goeie ouwe hooi Haha!
Bedankt!!

Groetjes
Janneke