Tel.nr. van Stef gezocht met spoed!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 19:43

Ik denk niet dat Stef er niet zo blij mee zou zijn als iemand hier zo maar haar telefoon nummer gaat nerzetten. Tenminste ik zou er niet blij mee zijn. Misschien heeft ze het wel heel erg druk en reageert ze daarom niet.
Waarom koop je niet gewoon een boek over vrijheidsdressuur?

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 19:53

Nou zo spoed is dat toch niet? Stuur haar een PBtje met de vraag of ze jou wil bellen/mailen, dat lijkt me een stuk normaler dan dat wij jou nu haar telefoonnummer gaan geven!
Vraag haar bovendien eens of ze je uberhaupt wel WIL helpen, daar mag je niet zomaar van uit gaan hoor!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 20:20

Sanne, je had dit bericht 4 keer op Bokt gezet, vind je dat zelf niet een beetje overdreven? Ik heb er dan ook 3 verwijderd, eentje leek me wel voldoende.

Stef komt elke dag op internet, in ieder geval op Bokt, dus ze heeft vast je mail wel gelezen. En ik ben het helemaal met de andere Bokkers eens: het is niet netjes om zomaar zonder toestemming telefoonnummers van anderen te gaan doorgeven. Wel eens van privacy gehoord?

Heb G-E-D-U-L-D, zoals Sonja al een paar keer zei als reactie op jouw andere topics (die ik inmiddels dus verwijderd heb).

Karin (moderator Vraag-Maar-Raak)

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 23:41

heb ik pb van jou gehad Verward
sorry, maar dan heb ik er glad overheen gelezen
anyway, stuur maar pb, zal beter opletten Haha! (en zo'n spoedzaak lijkt het me idd niet)

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 00:35

Je kan ook het boek "Paardenschool" van Nathalie Penquitt kopen, hier staan allerlei "kunstjes" uit de vrijheidsdressuur stap voor stap in beschreven hoe ze je aan moet leren, met foto's erbij. Via Heikes site kun je hem trouwens met korting krijgen, en dan gaat er ook nog een deel naar Brooke Hospital for animals.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-01 16:47

Kijk maar op heike's site, daar staat de prijs vast wel op.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, IASCrawler en 111 bezoekers