Kan je met de bus naar Divoza?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karlijntje

Berichten: 63
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: Veendam

Kan je met de bus naar Divoza?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 11:43

Hallo! Haha!
Ik wil heel vaak naar Divoza maar dan zijn mijn ouders aan het werk en kan ik daar dus niet komen! Maar ik dacht van...kan je niet met de bus er komen?? Ik woon in Veendam! Weet iemand misschien of ik er met de bus kan komen? Of dicht in de buurt! Want het is in een industriegebied geloof ik! Ik wil trouwens naar de Divoza in Leek! Kan iemand mij helpen?? Ik hoop van wel! Als je ook maar iets weet of een site weet of eist anders zeg het dan direct!! Alles is welkom!! OK dan!

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:45


Karlijntje

Berichten: 63
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: Veendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 11:46

Dankje! OK dan!

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:10

Met de bus naar Groningen en daar overstappen op de bus naar Leek.
Vanaf de bushalte is het nog een kwartiertje lopen.

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:11

Ik heb er ook een over nagedacht, maar het is niet al te makkelijk. Op de site die lissy gaf kan je wel een route vinden. Volgens mij moet je eerst met de bus naar Groningen en van daaruit pak je waarschijnlijk de bus naar leek. Je moet uitstappen onder de viaduct en dan moet je er nog heen lopen Tong uitsteken Dat is dus al gauw 10 minuten over het industrieterrein wandelen. Het is maar net wat je er voor over hebt Haha!
Ik ben maandag met de bus naar Hippo assen geweest. Misschien dat je dat ook leuk vind? Je moet dan de bus naar assen pakken en op het station assen neem je de bus naar groningen. Je stapt dan aan de europaweg/peelo uit en vanuit daar moet je een paar minuutjes lopen en kom je achter de intratuin uit. De heenreis is heel goed te doen! Gewoon even aan de buschauffeur vragen Lachen Terugreis is wat moeilijker Lips are sealed We hebben een flink eind moeten lopen voordat we een bushalte vonden terug naar het station. Als je echt wilt weten hoe je terug komt, moet je me maar even pb-en Lachen