Westfalia Jupiter 1 3/4?

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Concorde

Westfalia Jupiter 1 3/4?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 23:32

De man waar ik de trailer van leende, had eerst een 1 1/2 paards 5 sterren, een polyester trailer, fijn ding.
Die had ie verkocht (ik balen, had echt zoiets van 'oliebol, daar gáán mn concoursen), en nou kwam ik toch vanmiddag op stal... En wat staat daar...
Een héle knappe Westfalia Jupiter... Ik vond m aan de smalle kant voor 2-paards, en zat al te brainstormen van wie dat mooie ding toch was.
Toen kwam Harrie, gaf mij eerst even een springlesje, en toen ik eldien weer afzadelde vroeg ik uiteraard onwijs terloops "Goh, weet jij van wie die knappe trailer is?" (Sta op een hele kleine stal, dus iets nieuws valt direct errug op)
Met een klein glimlachje verkondigde hij dat die trailer van hem was. (Ik gelijk blij, ofcourse Schijnheilig )
Maar goed. Hij had m gekocht omdat zijn merrie moeilijk te laden is, en het met deze wat bredere trailer beter gaat, plus dat t ding een schot heeft.
Ik vroeg wat voor één t r was, 2-paards? 1 3/4?
Hij antwoorde dat t geen 2-paards was, dat mag niet achter zn auto. Dusss, zou t een 1 3/4 moeten zijn. Maar die staan niet op de westfalia site...
Onze auto (Renault Laguna) kon de 5sterren prima trekken, trok ook een 2paards houten (een redelijke nieuwe Witte Smid als ik het goed heb)
Kan ie met deze trailer ook uit de voeten?

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie