Heeft er iemand een TRAILER te leen voor 2/3weken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maybe

Berichten: 276
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Veen

Heeft er iemand een TRAILER te leen voor 2/3weken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 11:12

Hoi Bokkers,

Heeft er iemand een trailer te leen voor 2 a 3 weken? In de buurt van Rosmalen, Nuland, Den Bosch en omstreken?

Ik wil de trailer graag van iemand lenen omdat ik er zelf geen heb. Het is voor Prins een 4-jarige ruin die binnenkort ingereden wordt. Lachen Het is de bedoeling dat hij dan met een trailer naar Maren-Kessel vervoerd wordt, alleen heeft hij pas 1x op een trailer gestaan (10 minuutjes met klep en schuif dicht en hij was heel rustig).
We willen dus met hem gaan oefenen om op de trailer te staan, zodat hij het zeker goed kan als hij naar maren-kessel moet. De vrouw die hem inrijd heeft wel een trailer maar kan deze niet missen omdat zij die vaak gebruikt.

Is er nog iemand die zijn trailer 2 a 3 weekjes kan missen om mij en Prins te helpen??

Alvast heel erg bedankt!!!! Pling

P.s. voor foto's van Prins kun je in mijn profiel kijken.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 11:44

Geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt! En met mij velen denk ik.
Daar zijn verhuurbedrijven voor... Als het voor een wat langere periode is, dan zijn er vast wel prijsafspraken te maken.

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:20

Niets zo slecht voor je trailer als het oefenen met in en uitlopen. Zeker als je de trailer niet achter een auto hebt. Alle kracht komt dan op het kleine voorwieltje wat kan afbreken.
Ben bang dat je niemand zo gek krijgt. Gewoon een huren, erin zetten en wegrijden?

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:36

Nou deze week wordt mijn nieuwe trailer geleverd, maar net wat ze hierboven al zeggen, ik zou hem voor geen goud uitlenen.
Het enigste paard wat erin komt te staan is mijn paard want straks slopen ze wat... en dan? Wie gaat dat betalen?
Ik heb zelf ook best lang met huurtrailers gebruikt, vind het zelf ook prettiger, die zijn er namelijk voor verzekerd als er iets kapot gaat.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:40

Cinzano schreef:
Nou deze week wordt mijn nieuwe trailer geleverd, maar net wat ze hierboven al zeggen, ik zou hem voor geen goud uitlenen.
Het enigste paard wat erin komt te staan is mijn paard want straks slopen ze wat... en dan? Wie gaat dat betalen?
Ik heb zelf ook best lang met huurtrailers gebruikt, vind het zelf ook prettiger, die zijn er namelijk voor verzekerd als er iets kapot gaat.


Hier ben ik het mee eens. Mijn trailer leen ik NEVER uit, mocht ik het ooooit willen gaan doen, dan krijgen ze mij, mijn jeep en mijn E-rijbewijs erbij. Kortom, dan kunnen ze me inhuren voor die dag.

Je kan wel zeggen: ik vergoed de schade als die evt. ontstaat, maar je hebt een hoop gezeik op je dak en 9 van de 10 keer zeggen ze dat ze die schade niet hebben veroorzaakt.

Maybe

Berichten: 276
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Veen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 13:46

Hoi, bedankt voor jullie reacties!

Ik heb zelf nooit met een trailer gewerkt en heb dus niet aan al die kleine dingetjes gedacht... Verward Bloos! ik begrijp dat julle je trailer niet willen uitlenen! OK dan!

Maar nu de volgende vraag: Waar zit een trailerverhuurbedrijf?? Ik heb er nog nooit van gehoord.

Groetjes, Joyce

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 14:16

Maybe schreef:
Maar nu de volgende vraag: Waar zit een trailerverhuurbedrijf?? Ik heb er nog nooit van gehoord.


tik gewoon de trefwoorden: "trailer huren" bij Google eens in, desnoods met een plaatsnaam erbij. Er zijn er meer dan genoeg zelfs.
Of zoek op aanhangwagen huren, datsoort bedrijven hebben namelijk vaak ookwel trailers.
Succes Knipoog

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 14:31

Of je belt Peters in Heesch even, misschien kunnen zij je helpen.

Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 15:09

Ik sluit me aan bij de rest. Ook ik leen mijn trailer never uit. Dit omdat dit ding toch een vermogen heeft gekoct, en zeker voor jonge paarden eraan te laten wennen zou ik het nooit doen. Ik zou op zoek gaan naar een oude trailer ergens, en daarmee oefenen.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 15:35

Maybe schreef:
Waar zit een trailerverhuurbedrijf??


Je zoekt een bedrijf omgeving Rosmalen?

www.vanhooffaanhangwagens.nl misschien? Die zitten in Drunen.
Verder weet ik niks in die buurt, hier zou ik het wel weten voor je.

Of kijk eens op www.goudengids.nl

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 16:58

Persoonlijk zou ik ook nooit mijn trailer uitlenen behalve... als ze op stal
"accuut" een trailer nodig hebben voor een ziek paard...

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 18:24

Let er trouwens op met oefenen dat je dit alleen doet als de trailer aan de auto vast zit. Anders kan hij gaan kiepen als je paard er snel in loopt en dan wil hij er helemaal niet meer in. Soms zie je wel eens dat ze hem zonder auto gebruiken maar dan aan de achterkant links en rechts houtblokken (boomstam oid) klem zetten (en onder de dissel), dan kiept hij niet. Maar dit moet je wel precies doen, want anders gaat het alsnog fout. Je kan misschien eens bij een manege/vereniging bij jou in de buurt vragen of je een trailer kan huren voor 3 weken. Heeft er niemand bij jou op stal een trailer?