Snachts een dekentje om op stal???

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Chantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 17:43

Nou, Mijn pony heeft nooit een deken om!
Want als je een pony dat aanleerd dan moet het elke winter!
dus als hij een dikke vacht heeft en op stal staat is dat ECHT NIET nodig!!!
Bij geschoren pony`s is het wel nodig
aar met zo`n dikke vacht echt niet!!!!! Lovers Scheve mond\ Scheve mond\

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 18:12

Citaat:
Op 2001-10-14 18:31, schreef sanneoffers:
Ik wil een winter/zweet dekentje kopen van een meisje voor f. 45,-
Nog een heel goed dekentje.
Maar mijn moeder zegt: Die heb je niet nodig, want als tie zweet dan moet je die deken op doen en snachts gaat Nikita (mijn pony) dan rollen en dan zitten er allemaal poepvlekken op de deken, en ik heb geen zin om elke dag te wassen!
Is dat echt zo?
Weten jullie verhalen waarom je een deken nodig hebt, om mijn moeder over te halen?
Het dekentje is gevoerd met badstof, en lekker dik voor de winter. Dus kan voor allebei, en aangezien mijn pony heel snel zweet vanwege een dikke vacht, denk ik dat ze het wel nodig heeft, en binnekort wordt het ook heel erg koud, dus....

Mijn pony zweet ook vanwege zijn dikke vacht,heel erg zelfs,maar dat is snel opgelost met 3 kwartier uitstappen,en dan het uitstappen evt. met zweetdeken.Waarom in godsnaam nu al een deken op? Dan ontwikkeld ze haar wintervacht volgens mij niet voldoende,je kan beter zorgen dat ze helemaal klaar is met het "maken" van haar wintervacht en dan,als het superkoud is,een dun dekentje om doen..

Want sorry hoor,je pony is een welsh x shet,en als je in de winter niet veel rijd,en je gaat haar scheren ofzo,dan heb je beestje ook niet veel aan haar vacht.

Waarom denk je dat paarden hun wintervacht krijgen? Scheve mond\

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-01 18:16

Ik heb een half arabier die nu redelijk in zijn vacht zit en met koude nachten heeft hij al een deken op. Het is nu vrij warm, dus nu hoeft het eigenlijk nog niet. Ik denk niet dat jouw pony het nodig zal hebben, maar je moet het natuurlijk zelf weten. Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie