Hoe valt de bucas buzz off?

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kaj

Hoe valt de bucas buzz off?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 13:27

Ik wil een bucas buzz off (met hals) bestellen maar ik twijfel een beetje over de maat.

Mijn pony is ong. 150 en zit dus vaak net tussen 175 en 185 in.
Als de deken een beetje klein valt dan moet ik 185 hebben maar een normaal vallende deken moet hij toch ook gewoon in 175 passen.

Dus iemand die deze deken heeft??

Ik kan ook twee maten bestellen en er 1 terugsturen evt maar als iemand hier weet hoe de deken valt weet ik al wel genoeg denk ik.

manon_lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 17:13

Ik heb deze deken ook. Mijn paard heeft in vrijwel alle dekens maat 205cm, maar je raadt het al... juist in deze niet. Ik denk dus gezien mijn ervaring dat jouw paardje maat 175cm nodig heeft en niet maat 185cm. Let wel op als je ze past, want het is een errug besmettelijk kleurtje. De deken was mijn paard te groot, maar hij was na het passen al te vies geworden om te ruilen Boos! . Nou zit ik dus met een deken waar ik niets mee kan..... (het buikflapje zit hem helemaal in zijn liezen, dus het gaat echt niet).

Succes ermee

Ps. Verder is het wel een super deken! De dazen steken er iig niet doorheen en mijn paard is een stuk rustiger met deze deken op.

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 17:35

Het is echt een super deken, hij ligt perfect hij valt niet af ofzo de enige deken die goed blijft liggen bij Natal zijn die van Bucas

So close,
no matter how far.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 17:37

manon_lin schreef:
Ik heb deze deken ook. Mijn paard heeft in vrijwel alle dekens maat 205cm, maar je raadt het al... juist in deze niet. Ik denk dus gezien mijn ervaring dat jouw paardje maat 175cm nodig heeft en niet maat 185cm. Let wel op als je ze past, want het is een errug besmettelijk kleurtje. De deken was mijn paard te groot, maar hij was na het passen al te vies geworden om te ruilen Boos! . Nou zit ik dus met een deken waar ik niets mee kan..... (het buikflapje zit hem helemaal in zijn liezen, dus het gaat echt niet).

Succes ermee

Ps. Verder is het wel een super deken! De dazen steken er iig niet doorheen en mijn paard is een stuk rustiger met deze deken op.

Hij valt dus te groot?

manon_lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 18:03

Bij mijn paard iig wel! Hij is 1.68m met een normaal tot redelijk lange rug. Ik heb een BR winterdeken van 205cm en een Harry's Horse regendek van 205cm die absoluut geen centimeter te groot zijn. Verder heb ik nog een WB winterdeken met halsstuk (eraan vast) die ook aan de ruime kant is. Mogelijk dat het door het halsstuk komt?? Hoe dan ook heeft de mijne maat 195cm van de Bucas Buzz-off f/n nodig.

kaj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 18:17

Nou ik heb maat 175 besteld!
Moet lukken!
Ik zal bij het passen goed opletten want het zou idd zonde zijn als hij niet past en hij is vies geworden.

Bedankt voor de tip!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 18:19

Ze vallen idd groot. Imker heeft normaliter ook een 195, maar zou van BuzzOff wel een 185 mogen hebben. Nu schuift hij wat naar achteren.

Achilles Spr. B+20 Dr. L1+21 L2+17 M1+2!!
Olivius Dr. L2+15 M1+13, M2+15, Z1+10, Z2+2, promotie naar P-paard!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie