Zadel verkocht, maar past na een week niet wat nu?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15461
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 18:23

Ze heeft vanmiddag weer een paar keer gebeld, had mijn smsje gekregen, maar wil nog steeds het zadel terug brengen. Vanavond belt ze weer als het goed is, tenminste dat zei ze. Ik ben niet zo´n held in dit soort zaken, en laat mijn vriend het maar afhandelen. Wel zwak ik weet het, maar lef komt hoop ik met de jaren Bloos
Voor 50 euro kreeg ze een compleet zadel met singel en sjabrakje.

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15461
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 18:26

visje schreef:
Ach, ik zou het zadel terugnemen. Ik weet hoe vervelend het is om een zadel te hebben dat niet precies is wat je nodig hebt. En voor 50 euro is er heus wel iemand anders die je zadel wilt kopen.
Ik ben daar echt niet zo moeilijk in.


Ik ben gewoonlijk ook niet zo moeilijk, maar nu wel geloof ik Schijnheilig
Ik baal er gewoon van dat ze dit me zo laat laten weten, ik heb expres een paar dagen gewacht met het verwijderen van emailtjes van de andere eventuele kopers, omdat ik er graag zeker van zou zijn dat het zadel weg was. Die emailtjes heb ik vrijdag verwijderd..best balen dus.

germie

Berichten: 25992
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:30

Waarschijnlijk dacht zij woensdag dat het zadel redelijk lag. Dus ging ze er mee naar les, en zegt haar instructeur dat het zadel niets is. Ik zou het zadel niet terugnemen.
Als je het wel doet, wel controleren of er niets mee gebeurd is, want wie weet heeft ze het laten vallen en is de boom nu gebroken.