Mondoni rijbroeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SillyB

Berichten: 4211
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Liempde

Re: Mondoni rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 10:43

Nou pillen doen mijn Eurostarbroeken ook hoor. En al behoorlijk snel! (paar keer dragen) dus zo'n ramp vind ik dat niet. Die truc met het scheermesje helpt inderdaad wel heel goed.

femskie

Berichten: 2739
Geregistreerd: 15-10-03

Re: Mondoni rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 11:13

ik heb ook twee mondoni africa rijbroeken: een zandkleur en een donkergroene. Ze bevallen op zich prima maar afgelopen zomer is de voorloper van de zandkleur tijdens een vette regenbui mij zwaar tegen gevallen. Het kunstleer werd waarschijnlijk week van de regen en toen ik eenmaal terug op stal was en moest bukken was de kunstlederen stof zo door!! Een van de staljongens zei: Hee Fem, heb jij een blauwe onderbroek aan? Knipoog

Ik was niet zo blij...
Kon ik gelukkig voor een redelijke prijs in overleg met Divoza een nieuwe halen.

Wat mij opvalt is dat de groene lekkerder zit dan de zandkleurige maar dat er ook een andere naam in staat: de zandkleurige is van equine comfort en de groene echt van mondoni terwijl beide als mondoni aan mij verkocht zijn?!

De nieuwe kleurtjes van de rijbroeken zijn wel echt heel leuk! Ik moet er nog maar eentje hebben, geloof ik..
Weet iemand of ze nu ook wel lengtematen hebben, want ik ben 1, 84 lang Vork Deze broeken gaan wel hoor maar zou nog net ietsje langer mogen..

Alytje
Berichten: 3264
Geregistreerd: 19-06-04

Re: Mondoni rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 18:12

voor mij nooit meer een Mondoni!!!
wat een kl*te kwaliteit.
Ik had die broek met het kunstleren zitvlak, het kunstleer begon helemaal te pillen en werd steeds dunner. Na 9 maanden kon ik de broek wel weggooien hij was helemaal door Hamer En de broek verkleurde ook heel erg.

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: Mondoni rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 19:04

Heb er geen ervaring mee.. heb pas bij de Superhorse in Breda een SUPER rijbroek gekocht. Was maar 50 euro en hij zit echt geweldig. Is van het merk Equitheme.. OK dan!

magic_lover

Berichten: 15572
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Re: Mondoni rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 18:02

Alytje schreef:
voor mij nooit meer een Mondoni!!!
wat een kl*te kwaliteit.
Ik had die broek met het kunstleren zitvlak, het kunstleer begon helemaal te pillen en werd steeds dunner. Na 9 maanden kon ik de broek wel weggooien hij was helemaal door Hamer En de broek verkleurde ook heel erg.

Dit had ik dus ook.. nee ik hou het wel bij eurostar Bloos

Maaikelove

Berichten: 1393
Geregistreerd: 11-10-04

Re: Mondoni rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 18:07

Ik vind het een superbroek!!Enige groot nadeel is dat het van katoen is, dus snel kapot!! Maar hij zit echt heerlijk, past goed voor mensen met lange benen(zoals ik) Als ik weer een rijbroek nodig heb, neem ik weer een Mondoni Sahara!!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Re: Mondoni rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 19:47

Nou, ik heb ook lange benen en hij past mij helemaal niet goed! Zonder lange sokken vind ik het niet prettig zitten hoor... Verder vind ik het lekkere stof en voor die prijs is het best goed te doen.

trisca

Berichten: 5744
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: Nieuw Roden

Re: Mondoni rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 10:06

ik heb ze een tijdje gehad voor wedstrijden. Ze zijn wel snel door, maar dan is het witte er ook wel af en moet je toch een nieuwe hebben. Haha! En dan valt de prijs weer mee... Knipoog

VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Mondoni rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 10:11

ik heb ook een modoni tunis, die met bandplooi en steekzakken en ik vind het helemaal geweldig. Ze zitten lekker, lekkere stof en ik gebruik hem intensief maar nog geen spoortje van stijtage.

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Mondoni rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 16:30

Silviabol schreef:
Schopje (sorry maar deze staan in de FAQ, dan mag ik gewoon doorposten toch?)

Heike schreef:

Let op!
Omdat onderstaande topics vaak al wat ouder zijn, is het niet de bedoeling dat je ze omhoog haalt door erop te reageren.




Lijkt me duidelijk waarom hier een slotje op komt.