paard ontwikkeld schoft naarmate hij ouder wordt ?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MirandaB

paard ontwikkeld schoft naarmate hij ouder wordt ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-04 15:42

Ik heb Sandor 1.5 jaar geleden gekocht.
Hij had toen weinig schoft. Ik heb toen ook een brede boom voor mijn wintec gekocht. Er konden toen ruim 4 vingers rechtop tussen schoft en kamer en verder lag hij netjes.
Nu was hij de laatste tijd echt boos als ik hem ging zadelen.
Masseur erbij gehad www. spierproblemen.nl en die heeft zijn rug ook weer lekker los gemaakt.
Nu legde ik van de week de KN van mijn vriend op zijn rug en dat lag echt top. Gewoon een medium kamer met lekker brede kussens.
En ik keek nog eens naar mijn eigen zadel en dat was nu echt te breed. Ik kreeg net nog 2 vingers tussen schoft en kamer Scheve mond
Hij loopt met de KN ook veel fijner en hij is dus ook niet boos meer met zadelen.
Ik heb ook nog hetzelfde soort zadel met een andere boom op hem gehad. 2 maten kleinere boom en dan lag hij voor wel beter maar de kussens zijn niet dik genoeg om dat op te vangen. Dus dat gaat klapperen.
Nu heb ik geen KN geld maar wie weet een goed merk zadel met hoge kussens en een gewone medium kamer.
Ik wilde voor een Kentauer kijken maar ik lees dat veel ruitersportzaken met dit merk zijn gestopt.
Wat Nu ? Is rossner een optie ?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie