Noten, slecht voor paarden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Noten, slecht voor paarden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 15:25

Vriendin van mij voert haar paardjes elke dag (een heel klein beetje) muesli, maar die van de winkel.

Daar zit een klein beetje noten schaafsel in...

Een ander meisje op stal ze toen dat haar paarden er aan dood zouden gaan en dat het echt superslecht was..

Ik had er zelf nog nooit van gehoord, maar is het echt zo schadelijk, en dat meisje geeft dr 2 paardjes samen een half plastic bekertje per dag??

KAN DIT KWAAD????
Laatst bijgewerkt door DANIenVLIEG op 25-04-04 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 15:26

Als ze er dood aan zouden gaan zouden ze nu niet meer leven toch?? Ik denk dat een beetje niet kwaad kan, ze eten wel vaker dingen waarvan je denkt kan dit wel? Dus ik denkt dat het allemaal wel mee zal vallen..

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 17:13

dus dit is een fabel, en noten (met mate) zijn dus niet slecht voor paarden?

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 17:15

Dat zou ik niet met zekerheid durven zeggen, maar ik denk dat als het zo weinig is dat het niet schadelijk is, ik hoor ook mensen die zeggen dat ze hun paard wel eens banaan of aardbeien geven, of dat ze zo aan n ijsje likken of frisdrank drinken, niet elke dag natuurlijk maar voor de grap ofzo Knipoog Ik weet niet of dat zo goed is,... maarja ze leven nog

damai

Berichten: 91
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: Dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:11

Ik weet ook niet of noten slecht voor ze zijn, ik denk dat een enkele noot geen kwaad kan. Ik denk dat wilde paarden ze ook wel eten in de natuur. Die van mij knabbeld aan stokjes en eet zelfs eikels, dat is ook niet echt goed.