Welke schoenen onder chaps?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:03

Ik rij ook met bergschoenen (blackstones) of mountainhorse laarzen
Maar ook altijd met veiligheidsbeugels.

Door de grove, stroeve zool heb je kans dat je niet uit je beugel glijd bij een val.
En veel beugels zijn te smal, dan zit je ook nog eens klem aan de zijkanten.

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:03

Ik heb mountain horse riders onder mijn chaps...lopen en rijden heerlijk

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:07

Amvbeek schreef:
ik rij altijd met moutainhorse schoenen. echt superfijne schoenen.
Afbeelding

Die heb ik ook.
Idd superschoenen. Heel stevig (goed voor m'n zwakke enkels) en ze lopen heerlijk. Ze gaan ook nog lang mee Haha!

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 19:32

Ik rij (áls ik met chaps rij) met Ariat Jophurs. Deze schoenen zijn wel aardig aan de prijs, maar lopen echt super!

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:31

Eigenlijk altijd laarzen, maar ook wel eens met Timberlands, die gebruik ik normaal als stalschoenen. Ik draag mijn Timberlands altijd op stal af als ze voor "net" niet meer kunnen. Op de een of andere manier slijten die schoenen helemaal niet. Kost een berg geld, maar iedere winter nieuwe schoenen kopen is veel duurder!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:37

Ik rij alleen maar met jodhpurs onder mijn chaps, ten eerste past niets anders omdat ik vrij strak vormgegeven chaps heb, ten tweede is het gewoon het veiligst. (en nog netjes ook)

alexxxandra
Berichten: 186
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:56

sinds 2 jaar rij ik met dr martens, het was een roze metallic kleurtje, in de opruiming gekocht voor €45,- maar heb er nog nooit wat aan gedaan en ze gaan maar niet stuk *gelukkig*. nu zijn ze toch wat meer richting bruin/zwart gegaan door het door de modder lopen, en vind ik eigenlijk wel best ik vind het echt geweldige schoenen, zou niet meer anders willen

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:58

Ik rij met jophers, maar dat kotm ook omdat ik hele strakke chaps ehbt (lijken nmet rijlaarzen)

rij ik zonder caps dn rij ik met mn docter martins.

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:03

Ik rij met van die bergschoenen onder mijn chaps. Type Timberland, rijden/lopen/rennen en metsen gweldig. Alleen gaan ze nu wel een beetje hard slijten, wachten op de uitverkoop van de sportzak dus.

Dealer

Berichten: 735
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:27

Ojasper schreef:
Ik rij (áls ik met chaps rij) met Ariat Jophurs. Deze schoenen zijn wel aardig aan de prijs, maar lopen echt super!


Die heb ik ook en vind ze erg goed maar ik vind het belachelijk dat ik er vorig jaar 200 EUR voor betaalde (vind ik al een vermogen) en nu kosten ze opeens 250 EUR.
Uiteindelijk staat er ook maar een stickertje 'made in China' in.
Daarnaast is de leest erg smal voor bredere voeten. Had het breedste type en moest ze twee keer door de schoenmaker laten oprekken.

EmMetjes
Berichten: 603
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 11:14

Dealer"]
[quote="Ojasper schreef:
Ik rij (áls ik met chaps rij) met Ariat Jophurs. Deze schoenen zijn wel aardig aan de prijs, maar lopen echt super!


Die heb ik ook en vind ze erg goed maar ik vind het belachelijk dat ik er vorig jaar 200 EUR voor betaalde (vind ik al een vermogen) en nu kosten ze opeens 250 EUR.
Uiteindelijk staat er ook maar een stickertje 'made in China' in.
Daarnaast is de leest erg smal voor bredere voeten. Had het breedste type en moest ze twee keer door de schoenmaker laten oprekken.
[/quote]


Dat is inderdaad wel een enorme prijsstijging. Rijd zelf ook met Ariat schoenen, zitten heerlijk, maar 250 euro betalen als ik nieuwe nodig heb...hoop dat mijn huidige paar nog lang meegaat.