vraagje:mag je met een paard door de wijk rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

mag je met een paard door de wijk rijden?

ja
162 (98%)
nee
3 (1%)

Totaal aantal stemmen: 165


desi_verona

Berichten: 564
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 17:04

djangogirl"]
[quote="Renske20"][quote="djangogirl schreef:
ja het mag . Al lijkt mij het niet zo boeiend... ik zag laatst bij mijn school een vrouw met haar paard aan de hand. De eerstvolgende stal/manege is een half uur rijden ongeveer (in stap) echt zielig voor dat paard. ik had haar al een keer eerder gezien maarja.. als die vrouw het wil Scheve mond


en dat is zielig? een halfuurt heen en halfuur terug stappen aan de hand? met destiny wandel ik soms zelfs langer! en wat te denken van buitenritten van 4-5-6 uur, das echt niet zielig hoor!

je mag idd gewoon in de wijk rijden, alleen wel ff de mest opruimen en rustig rijden in de wijk.
[/quote]
Even op alle reacties: Het was toen 20 graden ofzo. en ik zag haar sochtends naar school zag ik haar lopen en toen om 4 uur ofzo aan de rand van het dorp/stad richting de weilanden. oke het is misschien niet zielig maar het lijkt me niet echt lekker voor dat paard om een dag zonder drinken met die hitte door het centrum van de stad te gaan lopen. Met al die auto's enzo... maarja dat is mijn mening
[/quote]

maarre....wie zegt dat ze de hele dag door heeft gelopen?? Knipoog misschien was ze om 4 uur weer gaan wandelen...