Mag je nu nog op Bussloo (bij Wilp) rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Mag je nu nog op Bussloo (bij Wilp) rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 19:17

Nu het zo'n mooi weer is en mijn paardje al lekker braaf zadelmak is, heb ik helemaal zin om op Bussloo (bij dat water met die mooie ruiterpaden eromheen) te rijden.

Nu vraag ik me alleen af of dit nog mag? en of ik nog bij het water mag komen etc.
Ik kan het nl nergens vinden, wel over honden, maar niets over paarden..

weet iemand toevallig van wanneer tot wanneer je daar mag rijden en waar je dan wel en niet mag komen?

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 19:20

Wij zijn laatst met z'n vieren op busloo geweest, dat was woensdag om precies te zijn. Heerlijk rijden daar. Het enige wat niet mag is over die strandjes rijden, wat we wel gedaan hebben Knipoog Maar je mag daar zeker over de ruiterpaden rijden. Maar dat gaat dus langs geen enkel strandje, dat is heel jammer, daarom smokkelen wij af en toe weleens een stukje. Wij rijden vanaf Terwolde naar Busloo, waar kom jij vandaan? Als je nog meer wil weten, hoor ik het wel!!
Groetjes Melina

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 19:29

Ik kom vanuit Apeldoorn, Wenum Wiesel om precies te zijn, gehucht naast Apeldoorn Knipoog (ik ga met de trailer dus ff paps lief aankijken of hij zin heeft om te wandelen in Bussloo haha)

Die "ring" die vlakbij die hindernisjes staat is trouwens ook erg handig, ik denk dat ik daar mijn proefje eens in ga oefenen, kijken hoe ze erop reageert Lachen