Rijden met niet paardrijders?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 22:02

een verantwoordelijke manege doet dit niet. Er hoeft maar niets te gebeuren of er ligt iemand af, en dan zitten zij met een zandruiter die er misschien niet meer op wil, en een groep beginners midden op het strand.

Ik zou een goede manege uitzoeken om een middagprogramma op te zetten. Twee of drie groepen 2x een half uur. Eerste half uur stappen en leren draven, tweede half uur draven, sturen en voor degene die het nog steeds een makkie vinden een galopje.

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 08:13

Laten we even voorop stellen dat ik in mijn vraag ook vroeg of er duinritten worden georganiseerd voor leken.
Ik begrijp ook dat een strandrit er niet in zit.. zou het geeneens willen, want stel je voor dat ze aan de kletter gaan.....

Dus alleen stappen in de duinen verder niets.

Een collega van mij kwam met de Hittax of hoe je dat ook noemt... alleen verwacht ik niet dat de rest van mijn collega's dat ziet zitten.

Ik neem ook aan dat als een manege beginners een duinrit laat maken, dat ze deze mensen heel even in een bak laten aanrommelen om aan te voelen hoe dat nu is op een paard..... voordat ze uberhaupt naar buiten gaan...toch?

Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 08:32

Yeps, van manege Smit weet ik zeker dat ze dat zo deden. Bel ze gewoon even. Knipoog

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 09:19

Je de hittax... dan is het *zeker* geen sport! Haha!

Maar een middagprogramma op een manege... misschien kunnen dan op het einde van de middag de mensen die het snel oppikken een ritje maken. Doordat je een kantine beschikbaar hebt blijft het ook leuk voor de anderen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 09:48

Ik zou gewoon een lesje in de bak boeken en dan lekker veel draven en zo. Tong uitsteken