Afgelopen zomer in Rockanje?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Afgelopen zomer in Rockanje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 15:51

Ik heb afgelopen zomer een heleboel foto's gemaakt bij de Manege Het Groene Dak.
Daar waren:
- Springwedstrijden
- Kur op Muziek
- Freestyle

Is er een bokker die er ook was of heeft meegedaan?

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:10

ik heb a.s zondag wedstrijd in rockanje springen paarden, ben jij daar toevallig ook?

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 16:43

Princess schreef:
ik heb a.s zondag wedstrijd in rockanje springen paarden, ben jij daar toevallig ook?


Nee, ik ga er elk jaar op vakantie maar ik woon er niet. Maar ik bedoel eigenlijk wie er afgelopen zomer daar is geweest of meedeed want ik heb nog een heeeeeleboel foto's...

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:44

Nee, niet aan meegedaan, maar ben zelf ook wel eens in rockanje op de camping (mijn ouders hebben daar caravans). Waar ga jij op vakantie? (arg dit is wel erg offtopic maar ben even benieuwd!!) Dit jaar wil ik nog eens met mijn hafje naar rockanje Lachen

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 17:46

Ik heb vorig jaar mee gedaan aan de kur op muziek in Rockanje op 5 juli. Wellicht heb je mij dan op de foto staan?
Ik reed een M kur, die niet al te goed lukte, omdat Duvel de muziek best wel eng vond. Het was ook onze eerste kur.
De dag erna heb ik meegedaan aan het springen (oefenparcours).
Ben benieuwd of je foto's hebt?

Princess, jouw wedstrijd is niet op Het Groene Dak, maar bij de Voornse Ruiters, die hebben een eigen terrein.

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 18:23

Marije_jiplover schreef:
Ik heb vorig jaar mee gedaan aan de kur op muziek in Rockanje op 5 juli. Wellicht heb je mij dan op de foto staan?
Ik reed een M kur, die niet al te goed lukte, omdat Duvel de muziek best wel eng vond. Het was ook onze eerste kur.
De dag erna heb ik meegedaan aan het springen (oefenparcours).
Ben benieuwd of je foto's hebt?

Princess, jouw wedstrijd is niet op Het Groene Dak, maar bij de Voornse Ruiters, die hebben een eigen terrein.


Van de Kur op Muziek heb ik alleen filmpjes gemaakt maar die kan ik helaas niet versturen.. Scheve mond
Ik hoop dat jij op de foto staat alleen moet ik dat dan nog even uitvinden.

Ross

Berichten: 1318
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 18:24

Joyce schreef:
Nee, niet aan meegedaan, maar ben zelf ook wel eens in rockanje op de camping (mijn ouders hebben daar caravans). Waar ga jij op vakantie? (arg dit is wel erg offtopic maar ben even benieuwd!!) Dit jaar wil ik nog eens met mijn hafje naar rockanje Lachen


Mijn ouders hebben een huisje op de Van Iterson camping. Zou wel grappig zijn als ik jouw zou zien in Rockanje want het is een best klein dorpje