Bodem trailer controleren??

Moderators: Neonlight, Amaryllis, Just_Sannee, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mirkim

Bodem trailer controleren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-04 18:57

Wij hebben op de bodem van de trailer een gietrubberen vloer. Nu heb ik laatst wat gruwelijke verhalen over paarden in de trailer gehoord, en ik vraag me af hoe je de kwaliteit van de bodem zelf kan controleren.

En hoe kan je het gietrubber het best schoonmaken? Hebben jullie bij jullie gieterubberen bodem ook nog stro of zaagsel op de vloer???

:){

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:01

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar ja, de pony van een vriendin is laatst met zijn been door de bodem gezakt, gat tot op het bot, minstends een half jaar stilstaan... Dat heb ik toch liever niet.

“Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire. It is a grand passion.”

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:13

Je trailer eens in de zoveel tijd laten keuren op een erkend aanhangwagen keuringsstation.

Onder de wagen, met een schroevendraaier de bodem afprikken of er ook rotte plekken in zitten. Als je met een schroevendraaier en makkelijk doorheen prikt, niets meer in vervoeren!

Op gietrubber hoeft geen stro of zaagsel, maar als het nat wordt (inregenen of plassen) kan het glad worden dus ik heb er wel vaak wat zaagsel in tegen de gladheid.

De kracht van de inspanning, zit in de ontspanning!
http://www.paderyranch.nl
www.hunebedtrec.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie