verzekering afsluiten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Viva

Berichten: 65
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: Noordwijkerhout

verzekering afsluiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 17:37

Ik wilde deze keer mijn paard graag verzekeren en ik heb nu 3 verzekeringsmaatschappij bekeken op internet en nu wilde ik weten wie heeft er vervelende of goede ervaringen met een bepaald verzekeringsbedrijf? Verward

Ik wil haar wel graag verzekeren maar ik zit er ook mee dat als ze dus ongeschikt wordt of ingeslapen moet worden dat ze dan dus van de verzekering is Scheve mond

Dus graag iemand die hier ervaring mee heeft !!!

O ja de verzekeringsmaatschappijen zijn:

EFO
Interpolis
Fairmount

Of als iemand nog wat anders heeft........ altijd welkom OK dan!

Z2 startgerechtigd!!! Nu nog de wissels :S


Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 17:42

AMEV heeft ook een paardenverzekering, schijnbaar ook een goede (maar een dure). Ikzelf heb mijn paarden bij Interpolis verzekerd. Ik weet gelukkig nog niet hoe ze werken als er iets aan de hand is,...

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:45

Hoezo gelukkig nog niet????

Van Interpolis weet ik dat er 3 opties zijn als je paard moet inslapen of blijvend ongeschikt is. Je kunt iig altijd je paard terug kopen tegen iets van slachtprijs ofzo en dan restant verzekerde waarde nog krijgen. Het gaat altijd in overleg met DA en eigenaar.

Bij Amev is dat ook zo.

EFO, weet ik niet zeker. Nemen dacht ik wel je paard in.

Fairmount ken ik niet.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:51

Ik heb mijn pony op het moment verzekert bij de efo. Maar heb een beetje mijn twijfels of ik haar in de verzekering wil houden. Te weinig info opgevraagt geloof ik. Dat je maar tot de waarde van je paard uitgekeerd krijgt, en dat ze je pony in nemen. Mmh nee, ik twijfel of ik haar verzekerd wil laten. De premie kunnen we net zo goed apart zetten wat we nu betalen en heel hard hopen dat ze niks ergs krijgt (maar dat hoop ik zoiezo, verzekerd of niet Knipoog )

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 18:53

Poohbeer schreef:
Hoezo gelukkig nog niet????



Nou, ik heb ze nog niet hoeven te bellen voor een van mijn paarden. Ik ga het niet voluit schrijven want dat brengt ongeluk (bijgelovig he Knipoog).

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 19:52

Ik heb goede ervaringen met Interpolis en Amev (www.amev-hippo.nl), bij beide kon ik een afgekeurd paard zonder problemen en voor een redelijk bedrag terugkopen. Nu heb ik twee paarden verzekerd bij Interpolis en een merrie samen met ongeboren vrucht bij Amev. Allebei ong. hetzelfde pakket. Amev is wel wat duurder, maar daar kan ik per maand betalen (bij interpolis min. per 3 maanden) en dat kwam op dat moment beter uit.


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 20:02

Ik heb mijn paard verzekerd bij de EFO. Ook bij de EFO is het mogelijk om je paard terug te kopen. Ze keren de waarde uit, en jij kan op basis van de slachtwaarde het paard terug kopen.

Viva

Berichten: 65
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 20:39

Heeft niemand van Fairmount gehoord? Adres is www.fairmount.nl. Dit is wel de goedkoopste en volgens mij dezelfde voorwaarden dus misschien een idee?? Maar ik vind het wel lastig al die voorwaarden enzo maar heb het allemaal doorgelezen.

AMEV is idd de duurste moet je ook 25% eigen risico bij ziekenkostenverzekering betalen. Bij EFO en Interpolis 20 % maar bij Fairmount dan weer max 115 euro per schadegeval eigen risico dus ja ligt eraan wat het paard heeft natuurlijk.......

Moeilijk hoor!

Z2 startgerechtigd!!! Nu nog de wissels :S


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 113 bezoekers