Contact met de fokker van je paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 18:29

Over het algemeen vinden fokkers het heel leuk om wat over hun paarden te horen.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 23:15


boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:06

Ik had een brief geschreven naar de fokker van Juur. En hij heeft mij zaterdag gebeld!!! *LOL* Was wel leuk, alleen overviel het mij nogal dus ik heb niet alle vragen kunnen stellen die ik wou vragen. Maarja ik weet nu in ieder geval wat meer van haar verleden. Hij kon zich haar nog goed herinneren. Haar moeder is Z-springen geweest maar is door een blessure niet verder gekomen. 2 half zusjes van Juur zijn verkocht naar Zwitserland en Zweden en lopen 1.40. Het zijn dus echte springers. Haha!
Hij heeft haar als 4-jarige verkocht aan particulieren en daar na is ze naar een grote springstal gegaan (geen idee welke).
Op haar papieren staat dat ze M-springen is maar haar fokker weet zeker dat hij haar in een Z-parcour heeft gezien. Dus ik moet toch maar eens met haar gaan springen.
Ik ben blij dat ik die brief geschreven heb, en als ik nog meer wil weten bel ik hem gewoon op.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:34

Ik heb gebeld, en wat dingen gevraagt die ik wilde weten, en ook nog of ze een foto hadfden van Natal als veulen en of ze foto's hadden van zijn moeder

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:37

Ik heb ook contact met Tiffany's fokker opgenomen, die waren echt mega-enthousiast Haha!
Het adres op het papier klopte niet meer, maar via internet zijn we er achter gekomen Lachen

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:46

Ik heb ook contact opgenomen met Sting zijn Fokker(s), maar ik heb nog geen reaktie terug gehad.... Ik zou echt heel erg graag willen weten wat hij vroeger allemaal heeft uitgespookt, als ze dat nog weten Lachen