Sponsors gevraagd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Sponsors gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 21:53

Hallo allemaal,

Ik ben helemaal gek van dravers en ik vind het vreselijk gaaf om mee te rijden in de koers, maar daar heb je een vergunning voor nodig en dat is heel duur Boos! .
Nu wordt er 8 mei op Wolvega een gelegenheidskoers verreden voor dames. Het is alleen voor dames, want het is die dag ladies day, heren mogen wel komen kijken hoor en in de andere koersen rijden ook heren mee, maar in deze koers alleen dames.
Nou zou ik mee mogen doen in die koers, maar........ dan moet ik sponsors zoeken die voor mij het inleggeld bij elkaar willen brengen, dus doe ik hier de oproep aan iedereen die een euro (of welk bedrag dan ook) over heeft of die me wil sponsoren. Alle sponsors worden bovendien gepubliceerd in het koersblad.
Als je wil sponsoren, dan pb ik je mijn bankrekeningnummer wel. Achteraf zal ik je de lijst sturen waar alle sponsoren op staan.
Natuurlijk is iedereen van harte uitgenodigd om 8 mei te komen aanmoedigen Lachen

Ik hoop tot 8 mei *LOL*

Groetjes Judith

Gebruikersnaam veranderd van Mackie in Judith_W


marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 08:58

hoe duur moet het dan allemaal wel niet kosten, ik denk dat je aan mij niks heb want ik ben minderjarig, ik kan wel bij mijn oom aankloppen maar daar heb ik niks aan, meschien dat de moeder van mijn oppas kindjes wil, is raclame voor het restourant, zal het voor je proberen.

he jongens, we gaan haar allemaal helpen, als je eenmaal met dravers begonnen bent kan je er niet meer mee stoppen
dus kom op we gaan er voor Knipoog Haha!

als ik kan kom ik kijken OK dan!

Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 09:09

Owwj misschien kom ik ook wel ff me vader heeft daar ze winkel dus dan is het makkelijk

      Who wants to sleep in the city that never wakes up?

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 11:22

Elke euro is welkom hoor Lachen

Gebruikersnaam veranderd van Mackie in Judith_W

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 12:22

Ik geloof niet dat Bokt de plek is om sponsors te werven.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Josien_ en 95 bezoekers