Hoofd omhoog

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stofvlieg

Berichten: 300
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: A'doorn

Hoofd omhoog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 20:22

Net was ik bij mijn paard en ik wou het halster omdoen... niks aan de hand... zoals gewoonlijk... Maar toen ik die knip wou vastdoen ging ie ineens heel hysterisch met zn hoofd omhoog... Normaal doet ie dit helemaal niet Verward
Ik dagt... was voor 1 keer.. Maar toen zette ik m buiten aan de muur... en bwgon ie met zn hoofd omhoog heel hard aan het touw te te trekken... meerdere keren Scheve mond
Uiteindelijk ging t wel... Toen ik m borstelde deed ik het ook een paar keer...
Daarna nog even een stukje wandelen... en hij deed wel normaal maar als ie even stil moest staan ging ie weer met zn hoofd omhoog en gewoon hard naar achteren lopen...
Ik heb egt geen idee waarom ie dat doet ofzo... gisteren deed ie nog helemaal niet anders..
Heeft iemand enig idee waardoor dit komt...?
Groetjes Madje.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 20:27

Misschien heeft hij last van zijn gebit (die knip zit toch bij zijn wang/kaak?)

stofvlieg

Berichten: 300
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: A'doorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 20:29

Maar... neej dat is het niet want hij deed het ook gewoon in de stal zonder zn halster om Verward

jackim

Berichten: 596
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 23:28

Waarschijnlijk zouden het wel eens muggen/vliegen kunnen zijn. Alle paarden op mijn stal hadden er ook last van(stuk of 100 Knipoog ) Vooral omdat het vandaag zo warm was, zijn het er meer.
Doet hij ook z'n oren in zijn nek,kijkt hij angstig?

stofvlieg

Berichten: 300
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: A'doorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 10:55

Jep, ja ik dagt ook al dat het misschien daardoor zou komen... maar er zijn al wel een paard dagen vliegen en tog doet ie het pas sinds gisteren Verward

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 11:41

Niet leuk om te horen maar misschien heeft jouw paard wel een nare ervaring binnen die paar uur gehad!

Mijn paard deed ook zo toen ik hem terug kreeg van een Dierenkliniek, hij gooide steeds zijn hoofd in de lucht en deed heel moeilijk, achteraf ben ik erachter gekomen dat een of andere onverlaat hem aan paar keer een goede klap tegen zijn hoofd heeft gegeven............. Boos!

stofvlieg

Berichten: 300
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: A'doorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 11:58

Hmmm jaa..... Maja hoe kom ik erachter... Niemand gaat heus toegeven dat ie m een knal voor zn kop heeft gegeven