Wie kan mij helpen? (paard zoeken/kijken)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Wie kan mij helpen? (paard zoeken/kijken)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 16:51

Zoals sommige van jullie misschien wel weten ben ik al weer een tijdje opzoek naar een paardje voor het wedstrijd rijden. (en ook voor recratieve doeleinden)
Nou vroeg ik me af of er misschien een bokker was die zin had om met mij (en Lindy) mee te gaan om advies te geven over de paarden waar ik langs ga om te kijken. (en leuk om te meeten natuurlijk Knipoog)
Nou weet ik redelijk goed wat ik wil, maar het is altijd goed om het advies te horen van iemand die onpartijdig is. En ik ben soms ook wel goed in het maken van overhaaste beslissingen, dus het is altijd goed dat er iemand mee is die niet alleen maar zo snel mogelijk een leuk paardje wil hebben Bloos En die er natuurlijk een beetje kijk op heeft.
Dus wie o wie heeft zin een paar leuke tripjes en adviezen geven???


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 17:57

Zou het wel gezellig vinden mee te gaan Haha!
Maar zit een beetje uit de buurt.....dat ik niet op het eerste de beste paard valt is bekend....maar of ik er nou echt verstand van heb Tong uitsteken

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Olgaatje

Berichten: 158
Geregistreerd: 27-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:37

Het is belangrijk dat je iemand meeneemt die er professioneel tegenover staat.
Als je een sportpaard/pony zoekt moet je goed kijken of het daarvoor geschikt is, logisch.. De bouw van het dier speelt daarin een belangrijke rol, is het fysiek in staat om oefeningen te verrichten die jij van hem/haar vraagt. Ook het karakter en het gedrag van het dier spelen een belangrijke rol, want als een paard goed gebouwd is, maar het geestelijk niet kan verwerken of voor je wil werken dan schiet dat natuurlijk ook niet op. Weest verstandig en laat je deskundig adviezeren!
Succes ermee!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mar_X, YandexBot en 79 bezoekers