24/7 op de wei: anti-vlieg?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

tequila

24/7 op de wei: anti-vlieg?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-04 10:04

Naar aanleiding van het topic over vliegenmaskers heb ik ook een vraag. Hoe kun je je paard het beste beschermen tegen de vliegen als hij 24/7 op de wei staat? De meeste vliegensprays werken maar heel kort( of helemaal niet Haha! ), dus dat werkt niet lang genoeg. En hoe bescherm je de ogen van je paard tegen de vliegen? Want zo'n vliegenmasker mag geloof ik niet 's nachts omblijven en ik kan niet 's ochtends naar mijn paard toe om zo'n ding om te doen.

Wat doen jullie tegen de vliegen en wat is vooral af te raden? Dan gaat het me met name om de vliegen rond de ogen van het paard.

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 4 (PR 206,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 10:06

Ik weet het ook niet. Degene die HET middel uitvind word heel rijk denk ik...Vorig jaar heeft [**] ook een oogontsteking gekregen door die krengen, moest ik 4x per dag een zalfje in de ogen komen smeren. Ach gut
Ik heb al vanalles gebruikt, maar na 2 uur ofzo is het toch echt uitgewerkt... maar ik ga dit topic dus wel volgen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie