Openingstijden Hypoplaza Nieuwegein

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 07:21

Quellian schreef:
Hahaha, jullie mogen ook wel even bij mij opslaan, hoor... (wil graag het champagne-kleurige ANKYdekje... Knipoog ).



Nou we hebben inkopen gedaan hoor, bij hypodrama hebben we kalkoenen wat spektouw en naald gekocht, helaas hadden ze voor mij geen wormekuur, dus we zijn maar eventjes bij freddy's geweest, daar hebben we toch een poos met ankypats in onze handen gestaan twijfel twijfel welke kleurtje leuk ja nee bijpassende bandages zoeken tja wat zullen we doen? nou uiteindelijk heb ik het campagnekleurige pad gekocht van anky met bijpassende bandages En Chronos heeft het nieuwe kleurtje mister green Verward Zo heet het toch Chronos? gekocht met bijpassende bandages Haha!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 08:32

Ja mistic green geloof ik ... maarre in het dag licht ziet het er heel gaaf uit!

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 09:55

Ik ben gisteravond ook nog even naar Horseplaza en Fred geweest, mooie nieuwe peeskappen gekocht Schijnheilig

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 09:58

Fred had wel een heel gaaf setje trouwens van Escadron in het oranje... maar das toch wel heftig... wel heel stoer

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 10:22

CielitoLindo schreef:
Ik ben gisteravond ook nog even naar Horseplaza en Fred geweest, mooie nieuwe peeskappen gekocht Schijnheilig



hmmm hebben we elkaar denk ik net misgelopen, of toch wel elkaar gezien?

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 07:33

Geen idee, ik ben maar heel even in de Horseplaza geweest, ik was met een knal blauwe opel astra station!