wie heeft er een appaloosa en wil.........

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-01 22:45

Hallo allemaal,
wie van jullie heeft er een appaloosa en heeft zin om bij een gezellig showteam te komen rijden? ik zal je er even het e.e.a. over vertellen. Als team hebben wij een hele leuke carrousel, met grote en kleine appaloosa's, super gezellig, iedere 2e zaterdag van de maand is het oefenen. Lijkt het je wat, of je wilt meer weten, stuur mij dan even een mailtje.

groetjes

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 00:24

Had helaas:-((.

Na bijna 20 jaar appaloosa's heb ik mijn laatste pas verkocht Frusty . Daar ben ik niet blij meer maar ik had echt geen tijd meer voor hem. Met mijn tinker rij ik wel in een showteam, zal je vraag doorspelen naar het nieuwe baasje van mijn paard waar ik gelukkig een goed contact mee heb. Is dat trouwens hetzelfde team als waar Laura Scholte aan meedeed?

Groetjes Alexandra

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 07:36

Ja Laura rijdt daar ook in met Manolito (zo heet ie toch?!)
Het is mij helaas een beetje te ver weg....maar kan ook niet op een mini meerijden, hihi....
Ik heb een 1,5 jarige grotere merrie dus wieweet...tegen die tijd.....
Zou het wel leuk vinden.

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 08:55

Op zich lijkt het mij allemaal wel grappig, vanuit het showteam van het NMPRS hebben ze me ook gevraagd, maar het is allemaal zo ver weg... Frusty
Eerst maar eens kijken hoe Mika het doet voor de wagen.....En dan zie ik nog weleens...

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 13:06

hoi, ik ben al bij het showteam bij de grote en de mini's. hier een foto van vorig op paard en recreatie.

[img]../upload/1397/de_app1.jpg[/img]

gr linda Lachen