waarom lievelingsras je lievelingsras..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-01 19:00

en je lievelingspaard je lievelings paard? (hihi kom ik op dankzij dorine zie itp)
ehm mijn lievelingsrassen zijn Welsh, new forest en groninger
welsh: op mijn 8e kwam ik op ponykamp fries paarden centrum, ik voelde me niet echt thuis was zo'n ukkie toen (en nu nog Haha!) en toen zag ik sharon staan dat was ook een ukkie (helaas was ik vergeleken bij haar een reus) bleek dat ze een welsh a ponytje was. mijn vroegere verzorgpony spiegelbeeld van sharon ook welsh a en dan nog die mooie foto's (o.a barley Kwijl hihi die is zooo cool *LOL*) en pinky en mysty natuurlijk!
new forest: bobby was een new forest (een van de reuzen waar ik op moest op fpc) en puntjepuntje vind ik zo mooi en leuk (mag zn naam niet noemen Haha!)
groninger: omdat ik sinds p&r lottelgek ben haha en dat is een groninger (goh) en ik vind ze gewoon zo leuk vooral na dat dagje in apeldoorn
ik ben nog geen kwpn gek maar wel gek van shiraz dus dat komt mooi uit *LOL*

ehm.. lievelingspony's? roma en nescio staan op itp dat verhaal.
Pambri ken ik al vanaf klein hummeltje en ik moest een keer op klisma toen werd ze in elkaar gestampt door? (pampushouters help s ff Haha! een bruine beetje roodachtig en grrot haha) dat vond ik zo sneu dat ik sindsiend telkens ging kijken hoe het ging. en toen ging ze voor het eerst in gevorderd mee lopen toen heb ik haar een uur lopen poetsen en zadelen en toen kwam dat kind niet opdagen en toen mocht ik erop Lovers
ursula omdat ik op haar reed en sindsdien helemaal gek van dr was en die week vanalles met dr had gedaan als we wat van onzelf mochten doen.

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:09

Andalusier: 1 brok kracht en uitstraling. Zeer imponerend zo'n paard.

Groetjes Merilyn

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:38

KWPN: veelzijdige, sjiek gebouwde (meestal) grote paarden met karakter.

Trakhener: gevoelige sjieke paarden.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:50

Shetlander: Om lekker mee te knuffelen Lovers omdat ze van die lieve oogjes hebben Lovers omdat ze er gewoon super leuk uitzien! Lovers omdat ze gewoon super lief zijn Lovers Omdat... Zal ik nog even verder gaan *LOL*

Verder vind ik Newforest pony's, fjorden en haflingers errug leuk!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:53

_________________
Afbeelding
Muuuuhhhhh.....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dorine_81 op 2001-11-16 09:52 ]</font>

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:55

Arabier: trots, robust (sterke benen!) en toch zeer sierlijk en elegant.
Maar het belangrijkste is dat doorzettingsvermogen van een arabier. Als ie je mag, doet ie alles voor je! Echt een top karakter hebben ze gewoon.

En de laatste tijd trek ik ook wel wat richting de kant van de Andalusiers.....

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:55

Welsh: Hun uitstraling, zijn net kleine arabiertjes Lachen Ook zijn mijn huurpony en vroegere verzorgpony kruising Welsh. Pling

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 20:03

New-forest pony: zijn sterke harde pony's, heel veelzijdig en ontzettend betrouwbaar (de meeste dan Knipoog )
Verder de Welsh A pony, lief, pittig en ontdeugend, maar heel betrouwbaar.
De KWPN'er sinds ik Samber en Cioola ken ontbreken die ook niet meer in mijn lijstje Party!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 20:04