praam... hoe lang kan je die laten zitten???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 10:41

Het paardenmensen en mensen met paarden verhaal daar gelaten...
Verder ben ik het helemaal met je eens MinX!!!


Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 10:53

hmmm hoewel ik het gedeeltelijk met je verhaal eens ben minx
vind ik niet dat jij mag beslissen wat goed voor een paard is en wat niet...
sommige paarden lopen sterren te kijken met hun hoofd en lopen daardoor dwars door een hek heen daarom heb ik een hulpteugel eraan zitten het is voor de veiligheid niet voor het mooie lopen dat kan ik ook zonder wel...

Als zij doen wat ik zeg, doe ik wat zij willen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 10:59

Daar ben ik het trouwens ook mee eens Silenzio!

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:00

MinX schreef:
haai
goed, men kent de term "paardenmensen" en "mensen met paarden" al lang. Dat is heel mooi. Toch zijn er naar mijn mening hier heel erg veel "mensen met paarden" en maar zeer weinig paardenmensen en ik ben hier pas een dag. Ik schrik me rot als ik foto's zie waarbij paarden met echt de meest onmogelijke "hulpteugels" gedwongen worden iets te doen! vreselijk! mensen, gebruik nou eens je verstand!!
maar ook hier weer, hoe lang mag je een praam gebruiken: wat vind je van HELEMAAL NIET!! Waarom zou je?! kan je je paard niet zonder praam aan? (dit is geen persoonlijke aanval op de houder van dit onderwerp, maar op iedereen hier die een praam gebruikt!!) Waarom zou je een praam gebruiken? Geef me een hele goede reden!!
Baai, MinX


omdat sommige paarden een enorm gevaar kunnen vormen als je bijvoorbeeld aan het manen trekken bent ....
een praam is niks ergs het maakt alleen een natuurlijke stof los in het lichaam ...
dus wat heb je liever een paard wat een gevaar vormt voor zowel zichzelf als omstanders ... of een paard met een praam om ?!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:21

Ik ben het voor een deel eens met minx ( op het paardenmensen en mensen met paarden verhaal na Lachen ) Zelf moet ik ook afentoe een praam gebruiken ( als de DA of soms met de Hoefsmid er is ) Anders vormt hij echt een gevaar voor zichzelf en ons. Met het antwoord van Bengel ben ik het helemaal eens ook al gebruik ik de praam liever niet.

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 18:03

mijn reden voor de praam is bekend... Nu gebruik ik hem overigens niet meer...

Maar die van mij had zo pijn en draaide zich zo raar dat het er niet beter op werd... Op dat moment had ik dus even de praam nodig... De veearts leek het ook beter...

Na een dag ging het beter en hoefde het niet meer en heb ik hem dus ook niet meer gebruikt...

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pony2024 en 119 bezoekers