Komt het karakter van jullie paard, overeen met dat van jull

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 18:57

wel een beetje waar. ik ben NIET braaf maar ook niet ondeugend expensive is dus echt super braaf. beide hebben we tja laat dressuur maar ff achterwegen en kom we gaan springen of een bosrit maken. en we houden beide van knuffelen.
en beide kunnen we tegen iemand anders eeeeerg shagerijnig doen hihi

Mer1980

Berichten: 18871
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:08

Ik leek heel erg op meis mijn vorige paardje. Ze onthoudt echt alles. Als ze je haar ooit iets hebt aangedaan pakt ze je terug. Zelfs na een jaar nog. Toen ik een nieuw paard had gekocht en haar minder aandacht gaf heeft ze mij 3 maanden niet aangekeken. Ze was echt goed pisseg. Haha!

Groetjes Merilyn

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:29

Ik ben best snel boos en ongeduldig maar toch best vaak vrolijk.
Bruuntje is nooit boos...gelukkig.... Lovers
Want Nora is wel best vaak beledigd en eigenwijs...en dat botst...erg zelfs
Er zijn momenten dat ik die knol wel kan schieten }> , maar als we allebei een beetje rustig aandoen dan gaat het zeker wel!

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 19:35

Jazeker Party!!

Ongeduldig, snel aangebrand, vreselijk eigenwijs en ook heel lief Haha! Tong uitsteken *LOL* Lips are sealed

Mzzl, Danielle }>

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 20:11

Yep...allebei even heetgebakerd!!!! Extreme duivel

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 21:01

Ik geloof niet dat Isolda en ik op elkaar lijken.
Daar botste in het begin ook nog wel eens wat.
Maar door de jaren heen leer je elkaar kennen en vormen de karakters zich naar elkaar.
Ik pas me aan Isolda aan, Isolda heeft mij geleerd geduldig te zijn.
Isolda is eigelijk heel verschillend van mij, nu ik erover na denk. Isolda heeft de neiging om te drammen, ik durf mensen soms niet te overtuigen.
Dat is zo een iets waar wij in verschillen.

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 21:09

Lodewijk en ik zijn allebei heel rustig.
We vinden het beiden wel best hoe het gaat en als het niet gaat is het ook wel best..
Best saai dus *LOL*
We zijn beiden niet snel kwaadf te krijgen maar als hij eenmaal nijdig op mij is heb ik een probleem en anders om ook... Soms dan heb ik 'm nog net niet boos maar is ie al wel pissig en dan gaan de vonken ervan af hij heeft dan zoiets van hoezo kan ik het niet moet jij eens opletten..Datzelfde heb ik dus ook.. Mijn instructeur weet me altijd wel een beetje bijdig te krijgen waardoor ik eindelijk ga rijden. best knap want das de enige manier waarop ik echt aan het werk ga anders heb ik nog wel zoiets van ach dat oefenen we morgen wel weer.
Gelukkig ben ik een stuk eigenwijzer dan Lodewijk dus ik krijg altijd mijn zin. Een eigenwijs paard zou ik heel erg mee botsen denk ik.
Ik zou graag wat van lot zijn geduld willen hebben, al gaat het tegenwoordig beter als ik mijn geduld verlies bij hem dan krijg ik niets voor mekaar bij hem en dus heeft hij het voor elkaar gekregen dat ik mijn gemak hou Pling Andersom is hij eeuwig geduldig met mij als iets niet lukt blijft hij braaf lopen ookal zit ik onwijs te prusten..

Ja ben benieuwd hoe het straks met Hinke klikt die is namelijk een echte dame die ook haar zin door wil drijven en ze kan nu al een beetje uit de hoogte doen.. iets waar ik niet zo van hou *LOL*
Nu bij een veulen is het nog wel grappig dus we zullen zien

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 21:26

Mijn pony en ik lijken niet echt op elkaar, in hoe we met elkaar omgaan, maar als ik naar mijn karakter kijk, dan weer wel soms... Allebij zijn we eigenwijs, gaan we het liefst onze eigen gang en doen we het op onze eigen manier. Als je ons probeert te dwingen iets sneller of anders te doen, komen we in verzet, en kunnen we heel lastig worden.

Toch zijn we meestal erg vriendelijk en sociaal. Je moet gewoon geen ruzie uitlokken! We vinden het leuk om te wandelen en te snoepen. Liefde gaat ons door de maag (en daar maak ik schaamteloos gebruik van, mijn vriend soms ook trouwens Knipoog )

Tja, en zo kan ik nog wel even doorgaan als ik er over nadenk...

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 21:45

Pfoeh moeilijke vraag maar leuk de reacties te lezen. Ik zal het ook eens proberen. Volgensmij lijken Beau en ik niet echt op elkaar. Hij dik en klein, ik dun met lange benen Haha! . Oke dat was uiterlijk. Beau is best wel eigenwijs en soms echt een boefje. Ik ben niet erg eigenwijs en koppig maar wordt door hem wel standvastiger zeg maar. Beau lopt graag voorop en is best stoer. Ik een eind minder. We verschillen dus best wel. Toen ik hem kocht wilde ik een heel zoet paardje maar nu vind ik hem met zijn streken toch wel ontzettend leuk.

ConcordeJarig

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 21:51

Ik & Concordemeis:
rustig
drammerig Knipoog
soms onwijs depri, en dan allebei tegelijk
ook tegelijk happy
strevertjes
beetje lomp

Natascha (vriendin van me, niet bokker) & Ian
Stresskippen
Opscheppers
Vrolijk
Speels (Natas loopt de godganse dag lollig te doen Haha! )
Beetje lomp Koe



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Concorde op 2001-10-08 21:52 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 22:10

ja zekers ......

ry is : eigenweis ik ook
ry is : lomp ik ook
ry is :afentoe slecht gehumeurt ik ook
ry is : koppig ik ook
ry is : LIEF ik ???

GROETJES DEBORA *LOL*

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 22:12

Hihihi...wij lijken sprekend op elkaar...allebei intelligent, gevoelig, vlug van begrip... Haha! (sorry, kon ik ff niet laten...) Enne...allebei stresskippies...maar ja, ik kan ook punten bedenken waar we niet overeen komen...paard narrig ik niet, paard niet zo sociaal met eigen soort, ik heel sociaal met eigen soort...dus het is maar net hoe je het bekijkt. Knipoog

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-01 22:18

Wat leuk dat jullie met zo velen gereageerd hebben Lachen !
Ik denk dat de stelling: "hoe langer je samen bent, hoe meer je op elkaar gaat lijken", wel klopt!
Dikke was, toen ik hem net had, best wel onzeker. Dat was ik ook! Als we buiten gingen rijden en hij iets eng vond, zat ik ook met dichtgeknepen billen:) ! Dat hebben we allemaal nu al lang overwonnen *LOL* , we hebben allebei nooit echt een slecht humeur, het enige wat ons gebleven is, is het beledigd zijn Schijnheilig , maar zoals gezegd, als dat voorkomt, zijn we het allebei ook snel weer vergeten!
Ik vind het bij mijn vriendinnen ook altijd weer leuk om te zien: Birgit zegt altijd dat ze zoveel behoefte aan harmonie heeft en wat ze erg belangrijk vindt is betrouwbaarheid. Rusty, haar paard, is ook het beste te handteren als de sfeer goed is, maar als zijn knop opeens omgaat, doet ´ie precies waar hij zin in heeft (dat betekent als hij vindt dat íe niet nog een bochtje verder wil rijden, hij zich op z´n hakken omdraait en terug naar de stal loopt Boos! !). Birgit is net zo: spreek je wat met haar af en dan worden op het laatste ogenblik de plannen nog omgegooid, allebei wispelturig dus Lachen !
Ilka en Helania, ook zo iets Scheve mond\ , Helania is een heel moeilijk paard, erg dominant en de absolute leid-merrie. Ilka is net zo: als we wat gaan doen, neemt zij de leiding en bepaald min-of-meer hoe en wat Lachen !
Dit klinkt misschien negatief, maar dat valt wel mee hoor Knipoog , Ik mag mijn vriendinnen allebei erg graag en kan goed met hun "makken" leven, net zo als zij met de mijne Schijnheilig !

_________________
Beter één paard in de wei, als tien in de stal !

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sterre op 2001-10-08 23:57 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 23:49

ja het klopt wel.
Het viel mij al op dat mijn kat en mijn paard erg op elkaar lijken. Toen ging ik bedenken hoe dat nou zou komen????!!!

Mijn paard en ik zijn allebei enorme binnenvetters, maar we begrijpen elkaar wel.
We vinden het allebei onzin om onzinnige dingen te doen en doen dat dus ook niet graag.
We willen allebei aandacht en ons overal tegenaan bemoeien.
We hebben er beiden een hekel aan om zomaar aangeraakt te worden, of als mensen cq paarden te dichtbij komen.
Beiden nieuwsgierig en geen paniekhazen, alhoewel dat laatste onderhuids wel voorkomt maar wegrennen doen we niet.
We houden allebei van bananen.

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 07:28

Ik lijk ook veel op layla(of andersom).We zijn allebei heel koppig }>
Maar ook heel lief en ondeugend Haha! Clown

Liefs layla d

PS en we zijn allebei vreetzakken Vork ,alleen bij haar is het goed te zien! Clown Haha! Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: layla d op 2001-10-09 07:34 ]</font>

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-01 08:51

Ben ik het helemaal mee eens. Haha! Ik zeg ook ALTIJD al soort zoekt soort! Het is echt zo. Jurga heeft ook best veel van mij weg, vind ik. We kunnen allebei flink de bitch uithangen.
Jurga is geen makkelijk persoontje om mee om te gaan en ik ook niet.
Jurga is ontzettend eenkennig, ik heb dat ook best wel...
Af en toe zijn we beide dol op knuffelen, maar niet constant gefriemel. *LOL*
Jurga laat het duidelijk merken als ze het ergens niet mee eens is, ik doe dat ook.
Jurga is af en toe stronteigenwijs, ik ook.
Af en toe hoef je mij niets te vertellen, Jurga ook niet.
Jurga weet goed onder dingen uit te komen, ik ook. Cool
Bij Jurga kun je af en toe beter uit de buurt blijven, bij mij ook Haha! ....
Jurga is snel aangebrand, Ilona nog meer.... (altijd toch ff baas boven baas!)
Jurga is een slim paard, erg intelligent en ik ook (ook al zou je het af en toe niet zeggen).
Beide staan we af en toe graag in de belangstelling en beide kunnen we af en toe heel debiel overkomen Knipoog .
Jurga is af en toe graag alleen, ik ook. RUST!
Gaaaap
Jurga kan vuur spuwen met haar ogen als ze kwaad is, ik kan dat ook als de beste!

En zo kan ik nog wel effe doorgaan...heel leuk topic!!! Goh, ik wist wel dat Jur op mij leek, maar zo veel.... Bloos