rij jij met of zonder cap?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

rij jij met cap, of zonder??

met cap
218 (67%)
zonder cap
103 (32%)

Totaal aantal stemmen: 321


pacster

Berichten: 709
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 09:22

ik rijd met cap.. in de winter vind ik niet zo erg.. is wel lekker warm.. Tong uitsteken maar in de zomer heb ik echt een hekel aan dat ding.. Boos! .. maarjah.. ben nog geen achtien dus ben ik verplicht om een cap te dragen.. van mijn ouders en van stal.. dus.. ik zal het nog ff uitmoeten houden..! Tong uitsteken

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 15:17

Ik rij altijd met cap.
Ok, in de zomer is het wel warm, maar ik heb ooit de ziekte van Pfeifer gehad en sindsdien heb ik wel een slast van evenwichtstoornissen, dus dan is het wel zo veilig om een cap te dragen.

Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:58

'T is net of de duvel er mee speelt, ik rijd meestal zonder maar val aLtijd met. (lig er gemiddeld 1x per jaar naast of val samen met paard)

Valery
Berichten: 221
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Foxhol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 20:50

ik rij met..ben er dan mischien al 2 jaar niet meer eraf gevallen...maar lag er vorige week toch bijna af (van sugababe) maar was wel blij dat ik een cap op had

garfieldjuh

Berichten: 1361
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:03

PriscaZ"]
[quote="klaske schreef:
ach ja.. en alle verhalen van hoofdletsen door de cap? hoor je die ook? zijn er even veel hoor


moet je je ook indenken wat er met die hoofden gebeurd was als ze geen cap op hadden gehad... nu misschien een gebroken neus, anders...
[/quote]

ja maar de nieuwste cap kun je aan draaien enzo..waardoor het nu haast onmogelijk is om je neus te breken want als je valt zit je cap dan als goed is helemaal afgesteld op je hoofd en schuift je cap niet naar voren.

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:46

Buiten altijd met cap en in de bak soms met, maar meestal zonder... niet erg consequent, ik weet ´t Scheve mond
Ik heb me stellig voorgenomen om ´m vanaf nu altijd te gaan dragen, heb toevallig net een nieuwe gekocht die heel wat comfortabeler zit dan m`n oude (en niet eens goedgekeurde Bloos! ) cappie...

Shalot
Berichten: 451
Geregistreerd: 24-03-08
Woonplaats: Woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 22:24

Zelf weet ik dat ik fout zit het is niet goed te praten maar cap wat een vervelend ding (terwijl het je leven kan schelen) maar toch er moet er toch 1 eigenwijs zijn en dat ben ik

Namarda
Berichten: 66
Geregistreerd: 19-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 23:00

Als ik op mijn eigen pony rij rij ik altijd zonder cap, ik weet dat het niet slim is maar ik word gek van die cap op mijn hoofd.
Als ik op een pony/paard ga rijden die ik niet of nauwlijks ken zet ik wel een cap op..

meloentje

Berichten: 208
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:51

Met cap. Ik heb namelijk niet echt last van m'n cap en het is alleen maar veilig. Als je geen cap opzet en je valt hard zou ik denken...had ik toch maar wel m'n cap opgezet...