stubben zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tanec_meisje

Berichten: 1145
Geregistreerd: 27-02-04

stubben zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 22:36

Ik heb een ouder stubben dressuurzadel, bruin, in redelijk goede staat (een van de riemen van de singel is een stukje afgebroken maar daar heb je verder geen last van). Het past alleen niet goed meer op mijn paardje...

Hoe veel zou ik ervoor kunnen vragen denken jullie, ik heb eigenlijk geen idee. Als je in de winkel die nieuwe stubben zadels ziet kosten die allemaal rond de 1500 euro..

iemand een idee?

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:40

Hoe oud is ouder? Welk model?
Het is makkelijker schatten als je er een foto bij zet.
Zo op de gok, zonder iets gezien te hebben of verder informatie te hebben: 300/350 euro ofzo. Meer kan zeker bij hele nette staat, minder kan ook bij duidelijke beschadigingen.
Gewoon te koop zetten voor een bedrag dat wat aan de hoge kant zit, vind je een gek die het daarvoor wil hebben, dan heb je mazzel en anders schiet je er ook niet teveel bij in als er gepingeld wordt.

Kun je het niet inruilen bij aanschaf van een ander zadel?

tanec_meisje

Berichten: 1145
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 22:43

Ja dat inruilen kan denk ik wel maar ik wil eerst eens weten hoeveel ik ervoor kan krijgen, want ik denk dat ik het gewoon zelf verkoop omdat ik toch niet zoveel geld heb om een lux nieuw dressuurzadel te kopen

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:45

Ik heb mijn 2dehands Stubben zadel (Siegfried, zo'n bruine vzh met verschillende kleuren leer) voor 90 euro overgenomen van iemand, inclusief beugels/beugelriemen/singel.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:59

tanec_meisje schreef:
Ja dat inruilen kan denk ik wel maar ik wil eerst eens weten hoeveel ik ervoor kan krijgen, want ik denk dat ik het gewoon zelf verkoop omdat ik toch niet zoveel geld heb om een lux nieuw dressuurzadel te kopen

Je hebt bij veel ruitersportzaken veel 2ehandszadel liggen!
En vaak geven ze nog best veel geld terug voor je zadel, wat je misschien niet gauw krijgt als je het gewoon verkoopt! Hun hebben vaak toch al genoeg winst gemaakt op het zadel dat je dan weer koopt..

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 23:07

Mijn tweedehands, spring-Stubben zadel was ook nog mooi. Die hebben we ingeruild en toen 400 Euro voor "gekregen"