Sportive High Mountain Horse laars....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 20:27

Ik heb nu deze
Afbeelding

Deze schoenen net gekocht (zitten echt super!!!)
Rimfrost Paddock...

Afbeelding

En nu kijk ik naar deze laarzen om wedstrijd mee te doen, duur zijn ze niet...het is of deze of laarzen met veter van Rectiligne en hoe dan ook bij voorkeur kalfsleer want inlopen heb ik geen zin in...
(ik ken mezelf dan ben ik niet happy en zal ik ze niet vaak dragen)

Afbeelding

"High-tech boot with elegant design. The Zip’nRide system provides an excellent fit. Inset elasticated gussets in the calf and elasticated zip section all the way to the heel make it even easier to put on and take off the boot. The ergonomically shaped outer sole has an inbuilt arch and Arch Cradle Steel Support which stabilise the whole foot. A moulded, removable insole with shock-absorbing gel-pads provides added comfort for your feet. The upholstered padding around the ankle protects against chafing. Outer sole with patented Stirrup Control System. Sportive High Rider is made from strong, soft calf-leather"

Heeft iemand al ervaring met deze laars?????
Ze moeten hem namelijk in mijn maat bestellen dan dus ik wil het wel zeker weten...ik ben al 98% overtuigd *LOL*

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 20:33

Heb de laars zelf niet, maar wel gezien op Spoga in Keulen (ruitersportbeurs). Op zich mooie laars, maar ik vind de rits altijd een kritiek punt en die zijn bij die Mountain Horse laarzen niet altijd al te best. Volgens mij zijn deze ook niet goedkoop!!
Zelf zou ik dan (als het voor wedstrijden is) voor 'gewone' leren laarzen gaan.
Succes iig!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 20:41

Eh? ze zijn 400 gulden en de Rectiligne rond de 675, deze hebben geen veters, ze hebben allebei een rits.....de gewone heb ik hier staan van Petrie...overkopen *LOL* die bleken na op maat maken de voet te groot, mijn kuit was 3 cm smaller en ik was te laat met terug brengen omdat ik ze pas had geopend op mijn verjaardag een maand of 2 nadat ze binnenkwam en nadat ik er 14 wk op gewacht had!!

gillian

Berichten: 4426
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:18

je mag ze officieel dragen bij wedstrijden dus....
jou keus.
als je ze fijn vind zitten zou ik ervoor gaan.
heb toevallig net de nieuwe catalogus binnen van mountain horse en daar staat in dat je de high rider en die luxere ook gewoon mag dragen bij wedstrijden.
toedeledoki
gillian

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 21:22

Ah dat is dan iig heel fijn Lachen de luxere zijn er gewoon ook netter uit voor op wedstrijd, ik had eerst ook overwogen omdat gewoon met de minder luxe versie te doen, maar dan zou ik toch ook gewoon een extra paar hebben gekocht.
Dit paar nu daar rij ik elke dag mee en bagger ik ook gewoon overal mee doorheen! even afspuiten en klaar...