leren rijlaarzen... ik weet het niet meer...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 14:28

ik ga van de week ook naar hyporama, maar ik vroeg me dan af, als ik ze daar zou kopen, kan je ze dan nog wel ruilen?

Mijn moeder en mijn zus vonden ze er niet zo mooi uitzien (geen idee waarom, maar ik ga zelf ook nog even kijken) maar ik ga dus iig kijken.

Bedankt voor de reacties!! heb er zeker wat aan gehad!

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:10

Daar twijfel ik wel over eerlijk gezegd.
Meestal geld er dat spullen die tijdens Tentenkamp gekocht zijn alleen maar tijdens Tentenkamp geruild kunnen worden...
Maar of dat met de laarzen nog zo is?

Maar waarom zou je ze willen ruilen dan eventueel? Als na een poosje blijkt dat ze toch niet bevallen kun je het niet meer ruilen omdat ze al gebruikt zijn...

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 15:12

ik zou ze willen ruilen als ik merk dat ze na een paar dagen slijten enz... dat soort dingen.

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 15:15

Dat gebeurt bij Petrie's zowiezo niet. Ik heb ze een jaar en gebruik ze elke dag weer of geen weer, te pas en te onpas en er is nog geen slijtage plekje te zien of iets anders....
Als het na een zeer korte tijd wel gebeurt dan is het een fabrieks fout en neem ik aan dat het onder garantie valt.

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 15:20

jah dat vraag ik me namelijk af ja.... Maar ik ga morgen of overmorgen nog even kijken bij tentenkamp... dan hoor ik het vanzelf wel Haha! dankjewel

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 22:25

gyzmo schreef:
Dat gebeurt bij Petrie's zowiezo niet. Ik heb ze een jaar en gebruik ze elke dag weer of geen weer, te pas en te onpas en er is nog geen slijtage plekje te zien of iets anders....
Als het na een zeer korte tijd wel gebeurt dan is het een fabrieks fout en neem ik aan dat het onder garantie valt.


Ik heb mijn Petrie''s nog geen half jaar en mijne hebben al verschillende slijtplekken. Terwijl ik er maar 1x per week mee reed, tot nu toe. Ze slijten bij m'n sporen en aan de binnenkant van m'n been. Ben terug geweest naar de winkel, het is normaal omdat er tegenwoordig milieuvriendelijkere verf gebruikt wordt. Je moet het goed bijhouden met schoensmeer. Ze hebben de binnenkant van m'n laars trouwens wel gratis bijgeverfd/zwart gemaakt.