Pessoa teugel fout? Divoza/hlover hebben het mis??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 09:35

Citaat:
Op 2001-10-11 07:42, schreef Natascha:
niet een paar tientjes, maar bijna 100 gulden. Ik heb er pas eentje helemaal nagemaakt (ze hebben bijna alle onderdelen in de zeilwinkel) en kwam op iets meer dan 80 gulden uit. Die katrolletjes kosten verhoudingsgewijs het meest. 11.95 p/st en dan had ik de goedkoopste (ze hadden ze ook van 117,-).



als je het nu zonder katrolletjes doet (ik zie persoonlijk de noodzaak van die dingen nog niet in), en niet naar de zeilwinkel gaat maar naar de Karwei/Gamma/Big Boss, dan heb je hem voor 25 piek helemaal in orde!! (ok, zonder bontje, dan moet je nog even naar de markt, een lapje stof halen en een bontje naaien!)


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 10:25

dan heb je ook 5 goedkope musketonhaken (of hoe die dingen ook mogen heten). Ik heb er 5 bij de BB gekocht die al 4 a 5 gulden per stuk waren.

Niets zo charmant als een paard in her land.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 10:33

naaa, ok, 25 piek is overdreven, grinnik, maar ik had musketonhaken van 2,95 (ik neem liever wat kleineren, omdat die niet zo zwaar zijn (anders wordt de werking van de teugel zo verstoord!)

Overigens heb ik het hele ding na een kee of wat verbouwd tot een gogue, want die pessoa beviel mij niet bij Tender!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 11:39

Bij Lazy Butt Lois bevalt ie me uitstekend. Hij gebruikt z'n luie ** nu eindelijk eens. Maar het zal idd per paard verschillen wat het fijnste werkt Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 12:18

ja, dat is ook zo, grijnz!
net als met alles!

Maar ik heb zelf een gruwelijke hekel aan longeren (als ik het doe, wil ik het wel goed doen, maar ik rij gewoon liever, dan voel ik veel beter wat het paard doet), en dat reflecteerd zich op mijn paarden, grinnik!

Tender kroop errug in elkaar van die pessoa, en ging vertschrikkelijk slaan op het bontje, vooral in galop!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, cabochon1, Foreverkliek, GoogleAdsense, MyChoice, NewChapter, noviceh en 115 bezoekers