Kür op muziek (proef) en muziek??

Moderators: Neonlight, Just_Sannee, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Hoipiepeloii

Kür op muziek (proef) en muziek??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 09:16

Ik ga dus weer een kür op muziek rijden. Dit heb ik al eerder gedaan, maar nu in het Z2 ipv Z1 dus ik wil graag een nieuwe. Omdat wij het wel erg duur vinden om iemand anders hiervoor te vragen, wilde ik even vragen of iemand ideeën had waar ik muziek kan vinden. Ik heb onze hele klassieke muziek-kast ( Haha! ) al overhoop gehaald, maar daar kan ik niet zoveel goeds in vinden. Heeft iemand suggesties voor muziek, of ideeën waar ik muziek kan vinden (behalve downloaden natuurlijk, want dan moet ik natuurlijk wel weten wát ik moet downloaden Knipoog ) .
Ik rijd dus een kür bij de pony's, maar ik vroeg me af of de oefeningen die je moet rijden in die kür nog veranderd zijn per 1 april, of dat het gewoon de proef is die op de KNHS site staat... Kan iemand me hier antwoord op geven?
Alvast bedankt!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie