andere vereniging, startcoupons weggooien?

Moderators: Just_Sannee, Neonlight, Amaryllis, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-01 17:43

ik zit erover te denken om naar een andere vereniging over te stappen, omdat ik toch nooit op die manege kom, ik de lessen dus niet volg, hij ver weg is, en ik af en toe kantinedienst moet draaien (waarbij ze dus de ene peuk met de andere aanmaken.. Misselijk ).
Alleen vroeg ik me af, of je dan al je startcoupons etc weg moet gooien, of dat je die kan blijven gebruiken totdat ze op zijn?
En moet je ook nieuwe startkaarten aanvragen, of kost dat niets om te veranderen?
Als ik naar een vereniging zonder lessen ga, bespaar ik natuurlijk veel op mijn lidmaatschap, maar 4 startkaarten vervangen ?

Gast4532

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-01 19:19

toen ik naar een andere rijvereniging over stapte moest ik idd mijn startcoupons weggooien maar de startkaart mocht ik wel houden. Die moest wel opgestuurd om de naam van de r.v. te veranderen.
Ik weet niet meer wat dat gekost heeft maar iets schrikbarends zal het wel niet zijn geweest want dan had ik het wel onthouden Lachen

oja ik rij wel bij de N.K.B. ik weet dus niet of dat per bond verschilt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie